کد خبر: ۳۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس دادگاه مطبوعات استان کرمان:
رییس دادگاه مطبوعات استان کرمان با بیان اینکه خبرنگاران بهترین افراد برای حفظ و ترویج پیام سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستند، عنوان کرد: نظام سلطه می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند و موفقیت‌های جبهه مقاومت را کمرنگ کند اما با هوشیاری اصحاب رسانه و مردم موفق نخواهند شد.

رییس دادگاه مطبوعات استان کرمان با بیان اینکه خبرنگاران بهترین افراد برای حفظ و ترویج پیام سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستند، عنوان کرد: نظام سلطه می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند و موفقیت‌های جبهه مقاومت را کمرنگ کند اما با هوشیاری اصحاب رسانه و مردم موفق نخواهند شد.

حسین روحانی در جلسه دادگاه مطبوعات گفت: اگر بخواهیم استقلال اقتصادی و سیاسی خود را حفظ کنیم باید مسئولان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی با روحیه ایثار و مجاهدت وارد عرصه میدان شوند و اگر اینگونه شود، قطعاً پیشرفت حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای ابعاد گوناگونی است اظهار کرد: شهادت ایشان و هم مقوله بعد از شهادت وی باید مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد و در محدوده زندگی خودمان مورد استفاده قرار دهیم.

روحانی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی برای ملت‌ها، دولت‌ها و حاکمیت‌های جوامع مختلف پیام رسا و سرنوشت‌سازی دارد، افزود: این شهید والامقام از نظر قدرت نظامی و سیاسی در منطقه از جایگاه بالایی برخوردار بود لذا آمریکایی‌های جنایتکار با یک برنامه‌ریزی و مطالعه از قبل انجام شده دست به ترور زدند.

این مقام قضایی گفت: شهید سلیمانی مایه افتخار و مباهات هر ایرانی و مردم جهان اسلام خصوصا جهان تشیع است و باید ببینیم روش زندگی سردار به چه شکلی بود که به محض انتشار خبر شهادتش ناخودآگاه تمام دل‌ها شکست و تمام مردم منطقه در شهادتش گریستند .

وی عنوان کرد: مدت‌هاست نظام سلطه بر دنیا حاکمیت داشته و هر کجا ذخائر خدادادی وجود دارد، شاهد ردپای کشورهای استعماری نیز هستیم و استعمارگران با ارعاب بر کشورها مسلط شدند و ذخایر این کشورها را همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم غارت کرده‌اند.

روحانی با بیان اینکه استعمار، نظام مقدس جمهوری را یک نظام استکبارستیز می‌داند و همواره به دنبال براندازی این انقلاب است بیان کرد: در قرن حاضر با رهبری رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) یک انقلابی شکل گرفت با رویکرد و مبنای استقلال و آزادی به معنای اینکه اداره امور کشور به دست خودمان باشد و با گذشت چهار دهه از انقلاب، همچنان بدون تکیه بر کشورهای استعماری ایستاده است و پیشرفت کرده است.

رییس دادگاه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه پیام انقلاب در حال جهانی شدن است، افزود: استکبار جهانی پس از این جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی را احساس کرد و شروع به آشوب در منطقه خاورمیانه از طریق ایجاد داعش نمود تا ضمن ایجاد اسلام هراسی، در نتیجه آن انقلاب اسلامی ایران را نیز متوقف و نابود کند و در این شرایط یک نفر به نام حاج قاسم با جوهره اخلاص در مقابل نظام سلطه جهانی اعم از آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی حامی استکبار ایستاد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار با جوهره وجودی اخلاص، سختکوشی و توکل بر خدا وارد عرصه میدان شد و با تمسک به مکتب امام حسین(ع) داعش را نابود کرد، اظهار کرد: بعد از نابودی داعش پایگاه استکبار در منطقه خاورمیانه رو به افول شد و تلاش کردند با شهادت این شهید والامقام جایگاه خود را در منطقه تثبیت کنند اما شهادت این بزرگ مرد نه تنها آنها را به اهدافشان نرساند بلکه موجب جوشش و فوران جبهه مقاومت و رسوایی آمریکا شد.

این مقام قضائی با تاکید بر اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) قطعاً ثمره و نتیجه این خون به محو نظام سلطه در منطقه منجر خواهد شد ادامه داد: دلاور مردان سپاه جمهوری اسلامی ایران نشان دادند قدرت استکباری پوشالی است و مرد میدان مبارزه شهید سلیمانی بود که در سخت‌ترین مناطق جنگی حاضر می‌شد و هیچ باکی از شهادت نداشت.

رییس دادگاه مطبوعات استان کرمان با بیان اینکه داشتن روحیه ایثار، توکل بر خدا، سخت‌کوشی و کار جهادی و انقلابی موجب شد که قاسم سلیمانی به سردار دل‌ها لقب گیرند خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی اقدام حسینی کرد و همچون مولایش جان خود را فدای اسلام نمود لذا اصحاب رسانه و قلم نیز بایستی همچون زینب‌کبری اجازه ندهند خون این شهید و همرزمانش کمرنگ شود و تحت‌الشعاع سایر مسائل که ساخته و پرداخته نظام سلطه است قرار گیرند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)