کد خبر: ۳۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی مطرح کرد:
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: دهه فجر فرصتی برای افزایش ارتباطات رو در رو با مردم است و باید با تولید برنامه های اقناعی، دستاوردها و اهداف نظام را برای مردم تبیین کنیم.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: دهه فجر فرصتی برای افزایش ارتباطات رو در رو با مردم است و باید با تولید برنامه های اقناعی، دستاوردها و اهداف نظام را برای مردم تبیین کنیم.

عباس تقی زاده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت برنامه های دهه فجر افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی، نزدیک بودن ایام الله دهه مبارک فجر و زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس باعث اهمیت ایام پیش رو شده است.

وی اظهار داشت: همه روابط عمومی ها باید برای برگزاری انتخابات پرشور در استان تلاش کنند و بدون هیچ گونه سوگیری و طرفداری، زمینه مشارکت عمومی را فراهم کنند چرا که رأی مردم حق الناس است.

در ایام 22 بهمن و انتخابات مسئولین از نزاع دوری کنند

براساس این گزارش، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه با اشاره به نقش روابط عمومی ها در کاستن از فضای غم و اندوه در کشور گفت: باید برای برگزاری برنامه های حماسی در ایام الله دهه فجر برنامه ریزی شود و روابط عمومی ها باید فضای رسانه های فضای مجازی را بدست گیرند و اجازه ندهند اخبار تنش زا و یأس آور در این فضا تولید و منتشر شود.

احمد علیرمضانی تصریح کرد: از همه مسئولان و اصحاب رسانه می خواهیم باتوجه به نزدیک بودن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نزدیکی زمان برگزاری انتخابات، منازعات را کنار بگذارند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این نشست با اشاره به نقش مردم، انگیزه های دینی و رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکرد نمایش اقتدار نظام و همچنین حضور مردم و بویژه جوانان و نوجوانان در اجرای برنامه ها باید در دستور کار دستگاه های اجرایی بمناسبت دهه مبارک فجر باشد.

حسین انجم شعاع تصریح کرد: فضای شهرهای استان باید به گونه ای فراهم شود که زمینه برای برگزاری برنامه های دهه فجر آماده شود و هر دستگاه اجرایی حداقل یک برنامه شاخص داشته باشد. وی با اشاره به فرصت دهه مبارک فجر برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات افزود: در استان کرمان نیز همزمان با تمامی کشور مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه برگزار می شود ولی این مراسم در کرمان قرار است 27 بهمن ماه نیز برگزار شود.

براساس این گزارش، رئیس بسیج کارمندان استان نیز در این نشست با اشاره به 16 برنامه پیشنهادی ارائه شده به دستگاه های اجرایی به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: با هم افزایی و مشارکت در برنامه های مشارکتی، ضمن کاهش هزینه ها، زمینه افزایش مشارکت عمومی نیز فراهم می شود جواد جلالی افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی شهید باهنر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین پیاده روی و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های شاخص پیشنهادی بسیج کارمندان استان در ایام الله دهه مبارک فجر است.

منبع: روابط عمومی استانداری

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)