کد خبر: ۳۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها ائمه جمعه در خطبه های این هفته خود ضمن تاکید به انتخاب فرد انقلابی در انتخابات مجلس، اقتدار شورای نگهبان در رد تعدادی از نامزدهای انتخاباتی را ستایش کرده و اعلام کردند شورای نگهبان با آینده نظام شوخی ندارد. در بخشی از سخنان این هفته امام جمعه خطاب به رییس جمهور آمده است حمایت شما از نمایندگان و کاندید های رد صلاحیت شده ایی که مشکل اقتصادی و اخلاقی و .. دارند جای بسی تاسف دارد.در خطبه های این هفته نمازجمعه همچنین به حفظ اقتدار و قدرت نیز اشاره و به درون گرا بودن این اقتدار تاکید شد.

به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها ائمه جمعه در خطبه های این هفته خود ضمن تاکید به انتخاب فرد انقلابی در انتخابات مجلس، اقتدار شورای نگهبان در رد تعدادی از نامزدهای انتخاباتی را ستایش کرده و اعلام کردند شورای نگهبان با آینده نظام شوخی ندارد. در خطبه های این هفته نمازجمعه همچنین به حفظ اقتدار و قدرت نیز اشاره و به درون گرا بودن این اقتدار تاکید شد.

نام خطیب  نام شهر  در خطبه های خود چه گفتند
حجت الاسلام صباحی کرمان 

شهید سلیمانی فرارتر از یک فرد و صاحب یک مکتب بود و در ردیف شهدای بزرگ این انقلاب یعنی شهید مطهری و چمران قرار گرفت.

همه تلاش کنند جای خالی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پر کنند و در این راستا باید رجال سیاسی، نظامی، اداری و دولتی همه وارد عرصه شوند.

حجت الاسلام عسکری رفسنجان 

امروز اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است اگر حاکمیتی بخواهد بماند نیازمند اقتدار و قدرت است، اگر اقتدار نداشته باشد زیر پا له می شود.

سلطه فرهنگی آرام آرام می خزد، نفوذ مثل هجوم نیست، آرام آرام فرهنگ را عوض می کند.

ما اقتداری درون گرا می خواهیم ، برخی در ایران به دنبال اقتدار هستند اما می خواهند با وابستگی ها به قدرت های بزرگ آن را ایجاد کنند .

در برجام نیرنگ کردند و گفتند موشک تولید نکنید اگر رهبری نظام کوتاه آمده بودند آیا بعد از به شهادت رساندن سردار ما می توانستیم کاری انجام دهیم؟

خیلی ها می خواهند در مردم احساس ناامیدی کنند تا در انتخابات شرکت نکنند در حالی که حضور مردم بسیار موثر است.سعی کنید بهترین ها را انتخاب کنید، در راس معیارهای انتخاب اصلاح تقواست و در کنار آن جهادی و با صداقت عمل کردن و ولایت مدار بودن، اجازه اختلاف و تفرقه به دشمن را ندهید.


حجت الاسلام رفیعی
فاریاب 

دولت خبیث انگلیس همان است که در دوران قاجار باعث کشته شدن نیمی از جمعیت کشورمان در اثر گرسنگی شد.تحریک اخیر گروه های معاند جیره خوار بعد از سقوط هواپیمائی اوکراین و حضور سفیر خبیث این کشور در جمع معترضین نیز از دخالت های دیگراین دولت خبیث است.


با این همه دخالت و دشمنی اروپا جای تعجب است که رئیس جمهور کشورمان می گوید من بلدنیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکل نگاه به داخل داشته باشم.

حمایت شما( رییس جمهور) از نمایندگان و کاندید های رد صلاحیت شده ایی که مشکل اقتصادی و اخلاقی و .. دارند جای بسی تاسف دارد.

شما (رییس جمهور) که از گران شدن بنزین خبر دارنبودی چطور از نحوه رسیدگی به صلاحیتها خبر دارید و اعتراض می کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی رودبار جنوب  به تعبیر رهبری سپاه، “رزمندگان بدون مرز هستند”، این یعنی اینکه در هر جای دنیا مظلومی نیاز به کمک داشته باشد رزمندگان سپاه حضور پیدا خواهند کرد.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ریگان 

برخی روزنامه هایی که در خدمت زر و زور هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند بعد از شهادت سردار سلیمانی در روزنامه هایشان تیتر زدند که انتقام نگیرید چون دو طرف ایرانی و آمریکایی را وارد جنگ تمام عیار خواهد کرد.

امروز خطر آمریکای درون به مراتب خطرناک تر از آمریکای برون است و مردم دیدند با سیلی محکم سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد جنگ تمام عیار رخ نداد.

هدف قرار دادن پایگاه عین الاسدتوسط سپاه منافع برخی ها را در داخل به خطر انداخت.

دور کردن سایه جنگ از سر مردم ایران از مهم ترین کارهای سپاه قدس بود.

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی فهرج 

راه قوی شدن نگاه به درون و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است نه اینکه مذاکرات را مسیر پیشرفت بدانیم.

اقتدار شورای نگهبان در رد تعدادی از نامزدهای انتخاباتی را ستایش می کنم. شورای نگهبان با آینده نظام شوخی ندارد و افراد متخلف را در زمان خود پایش و رد صلاحیت می نماید.

 

حجت الاسلام عباس جعفری 

کوهبنان 

کمتر از یک ماه به انتخابات مجلس داریم از جمله وظایف شرعی و ملی ما شرکت در انتخابات است که همانند شرکت در جبهه هاست لذا هیچ کس خود را از این وظیفه مهم و خطیر کنار نکشد.

باید تلاش کنیم نمایندگانی مومن ، انقلابی و پرکار داشته باشیم که به فکر مردم باشند اولین شرط انتخاب این است که طرف باید ایمان داشته باشد .

باید افرادی انقلابی را انتخاب کنیم که دلسوز و پرکار باشند و در انتخاب کاری به جناح بندی های سیاسی نداشته باشیم و فقط انقلابی بودن شخص منتخب ملاک انتخاب ما باشد.

مجلس خوب می تواند به دولت کمک کند تا ضعف ها و نقص ها بر طرف شود مردم در انتخاب ها دقت کنند تا افرادی صالح ، سالم و مومن را انتخاب کنند.

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)