کد خبر: ۳۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مسوول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان مطرح کرد:
مسوول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان با اشاره به اینکه مردم باید سوابق کاندیداها را به خوبی مطالعه کنند، تصریح کرد: درست است که فرد از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تایید می شود اما به فرموده مقام معظم رهبری مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند.

مردم باید به دور از جوسازی ها انتخاب خوب داشته باشند/نماینده ای که دنبال مسائلی است که قبح آن در جامعه شکسته شده، دلسوز مردم نیست

مسوول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: درباره لزوم حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: کشور ما بر مبنای آراء مردم اداره می شود و با انتخابات روح و امید تازه ای در دل مردم زنده می شود و مردم هستند که تصمیم می گیرند چه کسانی باشند.

رضا رضاییبا بیان اینکه انتخابات، تغییر است و اگر این تغییر به خوبی انجام شود، مشکلات نخواهیم داشت، افزود: باید حواسمان باشد که انتخاب ناآگاهانه و انتخاب افرادی که درد مردم را ندارند و دنبال مسائل و موارد خاص، رانت و جمع کردن مال هستند، موجب می شود که مجلس ناکارآمدداشته باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه مردم باید سوابق کاندیداها را به خوبی مطالعه کنند، تصریح کرد: درست است که فرد از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تایید می شود اما به فرموده مقام معظم رهبری مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند.

مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان با اشاره به اینک فرد اصلح ویژگی هایی دارد، بیان کرد: باید فردی انتخاب شود که دغدغه خاطر مردم را داشته باشد و مردم باید خوب انتخاب کرده و به مسائلی که پیرامون کاندیداها و نمایندگان وجود دارد، توجه نکنند؛ اینکه تعدادی از نمایندگان فعلی رد صلاحیت شده اند به این دلیل است که پیرامون آنها مسائلی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه مردم باید به دور از جوسازی ها و مسائل دیگر انتخاب خوب داشته باشند، افزود: اگر نماینده دغدغه مردم را داشته باشد، از اینکه داد مردم را بزند و هر اتفاقی برایش بیفتد اما مردم دچار مشکل نشوند، هیچ ابایی ندارد و این خوب است اما اگر قرار باشد نماینده دنبال موارد شخصی، حزبی و گروهی و مسائلی که قبح آن در جامعه شکسته شده، باشد، دلسوز مردم نیست.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید بدانیم سرنوشتمان را در طول چهار سال به چه کسانی واگذار می کنیم، اظهار کرد: این رای در چهار سال و شاید در 40 سال آینده ما تاثیرگذار است و باید تلاش کنیم افرادی انتخاب شوند که از آنها شناخت داریم و در گذشته و در جایی که در راس کار بودند خود را ثابت کرده، دلسوز بوده و دغدغه مردم مستضعف، مشکلات مردم، تورم و ... را دارند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: مردم مشکل دارند و از نظر اقتصادی وضعیت مردم به ویژه بعد از گرانی بنزین مشکل است و اگر نمایندگان دلسوز بوده، برای مردم و در راه رضای خداوند و کم کردن مشکلات مردم کار بکنند، این مسائل و مشکلات را نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: مردم ما مردم بسیار خوب و قدردانی هستند و بنا به فرموده امام(ره) "مردم ما از مردم عهد رسول الله صلی الله علیه و آله بهتر هستند" و علی رغم همه مشکلات همشه در صحنه حضور دارند.

رضایی با اشاره به حضور باشکوه و چندین میلیونی مردم کشورمان در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی برای خودش زندگی نکرد و عاشقانه و برای رفع مشکلات منطقه و محور مقاومت تلاش کرد، خداوند نیز به او عزت داد و دیدیم مردم در این تشییع وی چگونه آمدند.

مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان اظهار کرد: برای انتخابات نیز مردم می آیند و انصافا اگر کسی نخواهد برای حل مشکلات مردمی که هرچه داشته اند در طبق اخلاص گذاشتند، کار کند، باید در قیامت در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: بنده به داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی می گویم اگر برای مردم کار نکنید، مردم در فردای قیامت جلوی شما را خواهند گرفت و می گویند ما امانت را به شما سپردیم، شما با این امانت چه کردید و کسی که دغدغه قبر و قیامت را داشته باشد، حتما باید یک روز به خداوند پاسخگو باشد.

رضایی بیان کرد: باید از جان و از وقت برای این مردم بگذاریم و خواب را به چشم راه ندهیم و نوکری این مردم را بکنیم، زیرا این مردم انصافا در هر شرایطی به صحنه آمدند و وظیفه خود را انجام داده اند، این مسئولان هستند که بدهکار مردم هستند و باید پاسخگو باشند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)