کد خبر: ۳۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۶ پروژه در بخش‌های دولتی و غیردولتی استان با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان به مناسبت چهل و یکمین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۶ پروژه در بخش‌های دولتی و غیردولتی استان با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان به مناسبت چهل و یکمین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۶ پروژه در بخش‌های دولتی و غیردولتی استان کرمان به مناسبت چهل و یکمین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و عنوان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری و اعتبار این پروژه‌ها ۱۰ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان است.

وی افزود: در مجموع تعداد ۷۹۰ پروژه در دو بخش خصوصی و دولتی با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح خواهد شد.

آیت‌اللهی موسوی ادامه داد: سال جاری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مجموعا در بخش دولتی ۵۲۳ پروژه افتتاح و بهره‌برداری می‌گردد که ۳۰۵ پروژه از طریق منابع ملی، ۱۶۳ پروژه از منابع استانی، ۷ پروژه از محل منابع ملی - استانی و ۴۸ پروژه نیز از محل سایر منابع تامین اعتبار شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، اعتبار پروژه‌های دولتی قابل افتتاح دهه فجر امسال را ۷۹۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۳۹۷ میلیارد تومان از منابع ملی و مربوط به ۳۰۵ پروژه، ۲۱۴ میلیارد تومان مربوط به منابع استانی، ۱۶۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی - استانی و ۲۰ میلیارد تومان از محل سایر منابع تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ دستگاه اجرایی این ۵۲۳ پروژه را مدیریت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مجموع شمال و جنوب استان، بیشترین تعداد پروژه مربوط به جهاد کشاورزی با ۲۱۵ پروژه، منابع طبیعی با ۵۵ پروژه، راهداری با ۴۸ پروژه و راه و شهرسازی با ۴۱ پروژه است.

دکتر آیت‌اللهی موسوی گفت: بیشترین اعتبار در بین دستگاه‌های اجرایی استان مربوط به شرکت سهامی برق منطقه‌ای با ۱۶۶ میلیارد تومان، راهداری استان با ۱۵۲ میلیارد تومان، آب و فاضلاب استان با ۷۰ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی جنوب استان با ۶۶.۹ میلیارد تومان، راه و شهرسازی استان با ۵۷.۷ میلیارد تومان، راه و شهرسازی جنوب استان با ۴۵.۲ میلیارد تومان و منابع طبیعی جنوب استان با ۴۱.۳ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین به توزیع پروژه‌های دولتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال در ۲۳ شهرستان پرداخت و اظهار کرد: شهرداری‌های استان ۹۳ پروژه با ۳۴۴ میلیارد تومان را افتتاح خواهند کرد.

وی افزود: شهرستان‌های جیرفت ۶۹ پروژه با ۷۸ میلیارد تومان، کهنوج ۴۷ پروژه با ۱۶۶ میلیارد تومان، کرمان ۳۳ پروژه با ۷۵ میلیارد تومان، رودبار ۳۱ پروژه با ۲۲ میلیارد تومان، عنبرآباد ۲۷ پروژه با ۱۰ میلیارد تومان، بافت ۲۵ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان و قلعه‌گنج ۲۲ پروژه با ۳۸ میلیارد تومان را افتتاح خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار کرمان از احداث پست ۴۰۰ کیلوولت کهنوج به میزان ۱۰۴ میلیارد تومان، راه‌اندازی ۱۱۹ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور راهداری استان به میزان ۵۳.۵ میلیارد تومان، اتصال خط ریلی کارخانه فولاد زرند ایرانیان به خط اصلی به اعتبار ۴۶ میلیارد تومان، احداث مخزن ذخیره آب بردسیر به اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، تامین آب کهنوج به میزان ۳۵ میلیارد تومان، احداث خط ۱۳۲ کیلوولت محمدآباد ریگان به اعتبار ۳۱ میلیارد تومان و احداث خط ۱۳۲ کیلوولت اسماعیلی فاریاب به اعتبار ۳۱ میلیارد تومان به عنوان پروژه‌های با بیشترین اعتبار یاد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در ادامه به آغاز عملیات اجرایی ۲۱۶ پروژه در بخش دولتی در ایام‌الله دهه فجر ۹۸ اشاره داشت و گفت: از این تعداد ۱۴۰ پروژه از طریق منابع ملی، ۶۰ پروژه از محل منابع استانی، ۶ پروژه از محل اعتبارات ملی – استانی و ۱۰ پروژه نیز از سیار منابع تامین اعتبار شده‌اند.

آیت‌اللهی موسوی اظهار کرد: از دیدگاه اعتباری نیز مجموعا ۵۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۱۶ پروژه منظور شده که ۱۱۷ میلیارد تومان آن ملی، ۹۶ میلیارد تومان استانی، ۳۷۷ میلیارد تومان ملی - استانی و ۶.۶ میلیارد تومان آن سایر منابع است.

وی تصریح کرد:۱۱ دستگاه اجرایی و شهرداری‌های استان این ۲۱۶ پروژه را معرفی کرده‌اند که بیشترین پروژه مربوط به بنیاد مسکن با ۱۲۸ پروژه، کمیته امداد امام خمینی(ره) با ۲۳ پروژه، شهرداری‌های استان با ۲۲ پروژه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۱۰ پروژه است.

آیت‌اللهی موسوی با بیان اینکه بیشترین اعتبار در بین دستگاه‌های اجرایی استان مربوط به شرکت سهامی برق منطقه‌ای با ۳۷۷ میلیارد تومان، راه و شهرسازی جنوب استان با ۷۵.۵ میلیارد تومان، شرکت آب و فاضلاب استان با ۷۵ میلیارد تومان و بنیاد مسکن با ۲۱.۴ میلیاد تومان است ادامه داد: از حیث توزیع شهرستانی، سیرجان ۳۳ پروژه با ۷.۸ میلیارد تومان، کرمان ۳۳ پروژه با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان، جیرفت ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان، شهرداری‌های استان ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۰.۷ میلیارد تومان را در اختیار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، احداث خط ۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت اختیارآباد با ۱۵۰ میلیارد تومان، احداث خط ۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت نودژ با ۶۱ میلیارد تومان، احداث خطوط ارتباطی ۲۳۰ کیلوولت اختیارآباد با ۵۵.۴ میلیارد تومان، احداث پست دائم بم ۳ با ۵۱.۲ میلیارد تومان را از پروژه‌های دارای بیشترین اعتبار عنوان کرد.

آیت‌اللهی موسوی افزود:همچنین تامین آب منوجان با ۴۰ میلیارد تومان، احداث پست دائم جیرفت با ۲۹ میلیارد تومان، تامین آب زرند با ۳۵ میلیارد تومان، احداث باند دوم محور جیرفت – بم حدفاصل تونل فروردین تا تیر با ۲۷ میلیارد تومان، احداث خط ۱۳۲ کیلوولت منوجان – نودژ با ۲۰.۷ میلیارد تومان و آسفالت باند دوم محور جیرفت - سه راهی بم با ۱۵.۷ میلیارد تومان از پروژه‌های دارای بیشترین اعتبار هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان ابراز کرد: در مجموع ۲۶۷ پروژه با سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی و خصوی در دهه فجر افتتاح می‌گردد که ۲۱ پروژه در بخش صنعت و معدن، ۲۱۷ پروژه در بخش کشاورزی، ۲۱ پروژه در بخش خدمات و ۸ پروژه در بخش زیرساخت هستند.

آیت‌اللهی موسوی جمع کل سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را مبلغ ۹ هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۸ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن، ۳۰۵ میلیارد تومان در بخش کشاورزی، ۲۲ میلیارد تومان در بخش خدمات و ۵۳۳ میلیارد تومان در بخش زیرساخت قرار دارد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)