کد خبر: ۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون پارلمانی رییس جمهور در کرمان:
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: برخی برای جنگ، جنگ می‌کنند اما شهید سلیمانی برای صلح می‌جنگید و از دست دادن ایشان ضایعه بسیار بزرگی برای ما و همه انسان‌های آزاده دنیا بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: برخی برای جنگ، جنگ می‌کنند اما شهید سلیمانی برای صلح می‌جنگید و از دست دادن ایشان ضایعه بسیار بزرگی برای ما و همه انسان‌های آزاده دنیا بود.

دکتر حسینعلی امیری شامگاه جمعه ۱۱ بهمن ماه در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برنامه‌های سفرش به استان کرمان اظهار کرد: فردا آغاز ایام‌الله دهه فجر است که یادآور پیروزی انقلاب به رهبری امام(ره) است که به منظور برگزاری برنامه‌های این ایام در استان و سفر به شهرستان‌های زرند و کوهبنان در استان کرمان حضور یافته‌ام.

وی بیان کرد: حداقل وظیفه اخلاقی، انسانی و اسلامی مسئولانی که به استان کرمان سفر می‌کنند این است که به زیارت مرقد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آمده و عرض تعظیم داشته باشند.

امیری تصریح کرد: شهید سلیمانی انسانی بزرگ و بنده صالح خدا بود که کرامت ذاتی انسان‌ها برایش مهم بود و امشب این فرصت مغتنم حاصل شد در بدو حضور در استان شهیدپرور کرمان بر مزار ایشان حضور پیدا کنیم.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی بسیار بزرگ و بزرگوار بود و در بزرگی شخصیت ایشان همین بس که در شهرهای مختلف ایران بزرگ‌ترین تشییع پیکر ایشان صورت گرفت که می‌توانیم بگوییم در دنیا تا امروز بی‌نظیر بوده و شهادت ایشان دنیا را تکان و معادلات را تغییر داد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه هنوز در شهرها و کشورهای مختلف برای شهید سلیمانی مراسم بزرگداشت و پاسداشت برگزار می‌شود، افزود: این مراسمات نشانه بزرگی این شهید است و می‌توان ایشان را نماد مبارزه با تروریسم در سطح منطقه و دنیا نام برد که ۴۰ سال از عمرش را در سنگرهای مختلف به دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام گذراند.

امیری با بیان اینکه برخی برای جنگ، جنگ می‌کنند اما شهید سلیمانی برای صلح می‌جنگید و از دست دادن ایشان ضایعه بسیار بزرگی برای ما و همه انسان‌های آزاده دنیا بود تصریح کرد: وفاداری به مقام معظم رهبری و ویژگی‌های زیادی که شهید حاج قاسم سلیمانی داشت باید به عنوان الگو و نمونه برای مردم گفته شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، مجریان و ناظران سه رکن انتخابات هستند که دولت مجری بی‌طرف در انتخابات خواهد بود و دولت به دنبال این است انتخابات پرشور و پرشکوه برگزار شود و همه سلایق و گروه‌های سیاسی با مشارکت حداکثری بتوانند در انتخابات نامزد داشته باشند و امیدواریم مردم ایران با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری به تاریخ کشور اضافه کنند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)