کد خبر: ۳۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان در ۱۱۰ غرفه و با حضور۶۰ ناشر قرآنی در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان در ۱۱۰ غرفه و با حضور۶۰ ناشر قرآنی در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان صبح امروز با حضور علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، انجم‌شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و حجت‌الاسلام الله‌وردی مسئول حوزه‌های علمیه استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به دلیل همزمانی این نمایشگاه با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش عوامل اجرایی نمایشگاه بهره‌مندی از معنویت این نمایشگاه در کنار نشاط معنوی است.

محمدرضا علیزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده برای برگزاری این نمایشگاه گفت: رویکرد چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان ترویجی و فرهنگی بوده و برنامه‌های جانبی بسیار خوبی در این راستا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان شعار امسال نمایشگاه را "قرآن معنای زندگی" عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه 110 غرفه دارد که در فضایی حدود 5 هزار مترمربع راه‌اندازی شده است.

وی از اختصاص 50 غرفه این نمایشگاه به فروش کتاب، نرم‌افزار و قلم قرآنی و 15 غرفه به فروش محصولات عفاف و حجاب خبر داد و گفت: 25 غرفه این نمایشگاه به موسسات و نهادهای قرآنی، 10 غرفه به بخش ویژه کودکان و نوجوان و 10 غرفه نیز به بخش هنری اختصاص داده شده است.

علیزاده از حضور محمدحسین طباطبایی نابغه قرآنی در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: تجلیل از حافظان کل قرآن، جنگ‌های شادی و کودکان و عرضه نرم‌افزارهای عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان است.

وی با بیان اینکه نمایش بخش هنری نمایشگاه حدود 300 اثر فاخر در زمینه‌های مشبک، معرق، عکس و خوشنویسی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود گفت: کارگاه‌های متعدد با محوریت قرآن و خانواده با هدف تحکیم خانواده و ... از دیگر برنامه‌های امسال این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از حضور60 ناشر قرآنی از استان‌های کرمان، تهران، قم و اصفهان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تلاش ما بر این است تا فضای خوب و پویایی با محوریت قرآن کریم در استان ایجاد کنیم.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان از امروز چهاردهم بهمن ماه به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت 9 صبح تا 12:30 و عصرها از ساعت 15:30 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)