کد خبر: ۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه درسخنان خود چه گفتند؟
به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها، ائمه جمعه شهرستان های استان کرمان در خطبه های این هفته خود ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت ملت، مقاومت و ایستادگی مردم بر آرمان های نظام و انقلاب را دو پیام اصلی این راهپیمایی دانستند.

 


به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها، ائمه جمعه شهرستان های استان کرمان در خطبه های این هفته خود ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت ملت، مقاومت و ایستادگی مردم بر آرمان های نظام و انقلاب را دو پیام اصلی این راهپیمایی دانستند.

نام شهرستان  نام خطیب  چکیده خطبه 
کرمان 

 

حجت الاسلام حسن علیدادی

در تاریخ ایران غیر از این صد سال اخیر هیچ وقت ملت ایران به این اندازه تحقیر نشده بودند، چرا که ایران اسلامی همواره کشوری قدرتمند و دارای غرور ملی بوده است و همه دنیا روی آن حساب می کردند.

 معدل بالای ایران در برگزاری انتخابات آزاد از دستاوردهای انقلاب  است .

شورای نگهبان محکم ایستاده است تا ناصالحان وارد رکن نظام نشوند، ضعف شورای نگهبان تضعیف مجلس است و کسانی که آن را تضعیف می کنند به دنبال این هستند تا شورای نگهبان از اهداف و آرمان های خود دست بردارد.

رفسنجان 

حجت الاسلام علی اصغر عسکری

مراسم تشییع  پیکر سردار سلیمانی یک رفراندوم دعوت شده و نانوشته بود، مردم در این رفراندوم اعلام کردند که انسان شجاع و با عزت، کسی که پرچم عزت مسلمانان را در غرب آسیا بلند نگه داشت، دارای روحیه جهادی مومن انقلابی و ولایمتدار است، را دوست دارند.

فردی  که از سخن گفتن بر ضد فلان قدرت خارجی هراس دارد و با احتیاط حرف می زند لایق نمایندگی مردم با عزت و شجاع ایران اسلامی نیست.

بم

حجت الاسلام دانشی

ما از عزیزانی که در قوه قضائیه دارای منصب هستند انتظار داریم با همان روحیه ای که در صدر قوه قضائیه وجود دارد، به فعالیت خود ادامه داده و از هر گونه مصلحت اندیشی خودداری کنند.

این سوال مطرح می شود که آیا منطقه محروم فقط  به مناطق جنوب استان گفته می شود؟ کوچه ها، خیابان ها و حومه شهر بم محرومیت را فریاد می زنند، ما از مسئولان دولتی و استانی انتظار داریم نگاه خود را نسبت به  جنوب شرق استان تغییر دهند .

مقام معظم رهبری در بیانات خود شاخص های یک نماینده های انقلابی را معرفی کردند، مردم باید صحبت های ایشان را جهت انتخاب اصلح مد نظر قرار داده و شخصی که مناسب سیاست های نظام و انقلاب است را انتخاب کنند.

نرماشیر

حجت الاسلام صادق زابلی زاده

انتخاب صحیح ایجاد مجلسی قدرتمند را به همراه دارد و یک مجلس قوی زمینه ساز برطرف شدن مشکلات سیاسی و اقتصادی است.

فاریاب 

حجت الاسلام رفیعی

مجریان انتخابات نباید به جانبداری از شخص خاصی بپردازند وباید  در حفظ  آرا و شمارش آن ها دقت لازم را داشته باشند.

 مطرح کردن انتخابات انتصابی و فرمایشی، دو قطبی کردن کشور بر این اساس  که آیا رفاه در معیشت را می خواهید یا ادامه تحریم ها، ایجاد اختلاف بین جریان های انقلابی و…. نمونه ای از اقداماتی است که دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات در نظر دارد

ریگان 

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

شرکت نکردن در انتخابات یا انتخاب خوب نکردن مشکلات کشور را چند برابر افزایش و زمینه حضور افراد ضعیف را در مجلس فراهم می کند و مجلس ضعیف دیگر در راس امور نمی تواند قرار گیرد.مجلسی باید روی کار بیاید که جلوی دزدی از بیت المال، اختلاس، فساد، رانت و سوء استفاده از جایگاه ها و مسئولیت ها را بگیرد.

آسمینون

حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک

مدیران نسل فعلی باید حلقه مدیریتی برای حضور نسل مومنِ انقلابی را باز کنند.

نماینده ای همچون مدرس انتخاب کنید، مدرس دارای ویژگی هایی همچون داشتن صداقت و صراحت در صیانت از مصالح کشور، استعمار و اسکتبار ستیزی، شجاعت، ساده زیستی، مردمی بودن و روحیه خدمت به خلق بود.

رودبار 

حجت الاسلام عباس گروهی

حاکمیت اسلام بر جامعه دستاورد بسیار بزرگی است که در آن حکومت انتخابی جای حکومت موروثی را گرفت و سرزمین ما به یک سرزمین بی نظیر از لحاظ امنیت مبدل شد.

شکستن هیبت پوشالی آمریکا، استقلال سیاسی، بیداری های سیاسی دنیا، شکستن کمر تکفیری ها همگی از برکات انقلاب اسلامی است.

فهرج 

حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی

مسئولینی که در منصب های خاص دارای جایگاه هستند و با تائید شورای نگهیان به مسئولیت رسیده اند با اظهارات خود علیه شورای نگهبان منشا دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات شده اند.

وظیفه همه ما دفاع از این رکن نظارتی بصیر است تا با مشارکت مردم بستر مناسب برای انتخابات پرشور را فراهم آوریم.

ما در بهترین شرایط قرار داریم پس باید بهترین ها انتخاب را به مجلس معرفی شوند.

کوهبنان 

حجت الاسلام عباس جعفری

جهشی خوب در بحث اقتصادی در شهر کوهبنان در حال انجام است، کلنگ کارخانه ها زده شده باید از متولیان امر تشکر کرد که ۲ هزار میلیارد تومان ثروت وارد شهرستان کرده و زمینه مهاجرت معکوس را فراهم می کنند.این کار بزرگ را گرفتار جناح بندی های سیاسی نکنید. شهرستان های اطراف رشد کرده ولی به جهت بی توجهی و بی عدالتی، این خطه عقب افتاده است.

رابر 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی

 

۲۲ بهمن در یک  کلمه عید غدیر است زیرا در آن روز نعمت ولایت تکمیل و به صورت علنی تحقق خارجی یافت.در راهپیمایی  22 بهمن ماه امسال مردم بار دیگر با آرمان های نظام انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

عنبرآباد

حجت الاسلام  رضا سالاری

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیلی کار کرده که اگر کسی این خدمات را نادیده بگیرد ناشکری کرده است، اما وضعیت عنبرآباد در بحث خدمات شهری خیلی بد است.طبق قانون، سه درصد بودجه مربوط به مناطق محروم است ولی متاسفانه این توازن اجرا نمی شود اما همه ما حتی با وجود کمبودها و نواقص پشتیبان این انقلاب، نظام و ولایت فقیه خواهیم بود.

رسالت ما این است که یک مجلس خوب و قوی رقم بزنیم؛ مجلسی که متناسب با بدنه نظام باشد، مجلسی که عصاره فضایل ملت باشد، ما نماینده ای مثل شهید مدرس که نه می ترسید و نه مجذوب دنیا بود را لازم داریم، از این رو باید تعصبات را کنار گذاشت.

بافت 

حجت الاسلام ایرانپور

از ابتدای خلقت تاکنون هیچگاه حاکمیت اسلام اینگونه قدرتمند نبوده، حکومتی که به انتخاب مردم و با رای آزادانه مردم به وجود آمده است.

از شورای نگهبان به دلیل انجام وظیفه ذاتی و شرعی خود ، رعایت کردن خط قرمز های انقلاب اسلامی و اجازه ورود ندادن به کسانی که همیشه به نفع دشمن سینه ستبر کرده بودند، متشکرم.

شورای نگهبان حافظ منافع ملت است، عده ای بی تقوا می گویند این نهاد مهم باید حذف شود، سخت در اشتباه هستند شورای نگهبان باید بماند و قوی تر از همیشه حامی منافع این انقلاب باشد.

انار

حجت‌الاسلام منتظری

راز ماندگاری انقلاب اسلامی همین رشد تحولات انسانی بر مبنای اسلام و مکتب عاشوراست.

به لطف الهی انتخابات در ایران جزو سالم‌ترین انتخابات در جهان بوده و تابه‌حال ما انتخابات تشریفاتی نداشتیم اما جای تاسف است که بعضی از افراد به دروغ می‌گویند این انتخابات نیست بلکه انتصابات است و با این حرف‌های بی‌اساس موجب دلسردی مردم می‌شوند.

سیرجان 

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی

کاندیداها قانون را رعایت کنند و در هزینه ها ی تبلیغاتی مواظب باشند و بدانند معضل خرید و فروش رای ، غیر قانونی و حرام است و در شان یک مجلس در نظام اسلامی نیست که نماینده منتخب  آلوده به این موارد شود.

جیرفت 

حجت الاسلام رضا سعادت فر

فتنه ها همواره به دست لیبرال ها در کشور رقم خورده. در سال ۸۸ با کلید واژه تقلب و ریختن به خیابان ها رقم خورد.در سال ۹۸ کلیدواژه انتخابات تشریفاتی اعلام شد لذا همه مراقب باشند.

نماینده ای که دنبال منافع و حزب و جناح می رود مومن نیست، نماینده مجلس باید انقلابی و مخالف مذاکره با امریکا باشد.

آخرین اخبار

پیرو هشدار وقوع سیلاب؛ بیمارستان صحرایی در کرمان برپا شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

رییس دادگستری زرند: برخورد قضایی در انتظار افرادی که اطفال را به تکدی‌گری می‌گمارند

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

فرماندار جیرفت: همه امکانات خدماتی و امدادی استان پای کار هستند

تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه

پربازدید ها

اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت‌تر خواهد بود /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)