کد خبر: ۳۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون اقتصادی استاندار کرمان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در خصوص قیمت شن و ماسه اظهار کرد: در حال حاضر تغییر قیمت شن و ماسه امکان‌پذیر نیست زیرا براساس مصوبه تنظیم بازار کشور حق افزایش هیچ کالایی در حال حاضر وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در خصوص قیمت شن و ماسه اظهار کرد: در حال حاضر تغییر قیمت شن و ماسه امکان‌پذیر نیست زیرا براساس مصوبه تنظیم بازار کشور حق افزایش هیچ کالایی در حال حاضر وجود ندارد و ما در تیرماه سال‌جاری افزایش قیمت شن و ماسه را در سطح استان داشتیم و نمی‌توانیم در سال دو بار قیمت کالایی را افزایش دهیم.

محمدعلی دهقان در سی و یکمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: در ۱۲ روز آینده سه مناسبت بسیار مهم در سطح استان کرمان داریم که نخستین آن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، برگزاری چهلمین روز درگذشت شهید حاج قاسم سلیمانی در ۲۷ بهمن‌ماه و همچنین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه است.

وی از نزدیکی ایام نوروز سخن به میان آورد و بیان کرد: تنظیم بازار در آخر سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه همکاری لازم در تنظیم بازار اقلام پروتئینی، اقلام اساسی شامل پوشاک، خشکبار و آجیل، مواد شوینده و بهداشتی، سوخت، حمل و نقل درون شهری و برون شهری و ... را باید داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به برپایی نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق‌العاده(حراج) توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای اشاره کرد و افزود: سیب و پرتقال برای شب عید در حال تامین است ضمن آنکه ذخیره‌سازی اقلام اساسی در روزهای منتهی به عید نوروز را نیز مسئولین مربوطه باید مدنظر قرار دهند، ضمن آنکه تشدید و نظارت ویژه بر بازار و قیمت اجناس نیز توسط دستگاه‌های مربوط انجام خواهد شد.

وی در واکنش به اظهارات مباشر شمال استان کرمان برای خرید سیب درختی مبنی بر نداشتن نقدینگی برای خرید سیب درختی عنوان کرد: مباشرین تعیین شده باید ریسک بالا و پایین بودن قیمت میوه را بپذیرند زیرا اکنون برای خرید میوه شب عید خیلی دیر شده است. با مباشرین مذاکره شود تا مشخص شود که این مباشرین می‌توانند میوه شب عید شمال استان کرمان تامین کنند یا خیر؟ و این خیلی زشت است که همه استان‌ها و حتی جنوب استان کرمان میوه‌های شب عید مورد نیازشان را تامین کرده‌اند اما هنوز شمال استان کرمان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

دهقان در خصوص قیمت شن و ماسه اظهار کرد: در حال حاضر تغییر قیمت شن و ماسه امکان‌پذیر نیست زیرا براساس مصوبه تنظیم بازار کشور حق افزایش هیچ کالایی درحال حاضر وجود ندارد و ما در تیرماه سال‌جاری افزایش قیمت شن و ماسه را در سطح استان داشتیم و نمی‌توانیم در سال دو بار قیمت را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: از اصناف می‌خواهیم با همان قیمت قبلی شن و ماسه را عرضه کنند و ما طی مراحل قانونی و نامه‌ای که به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده‌ایم، قیمت را تعیین و تکلیف خواهیم کرد و اگر کارخانه‌های شن و ماسه اختلالی در توزیع شن و ماسه ایجاد کنند از طریق سازمان‌های امنیتی با آنها برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)