کد خبر: ۳۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در رابطه با لزوم برگزاری انتخابات آزاد گفت: همه ما باید از این دیدگاه‌ها و سخنان تبعیت کرده و زمینه مشارکت حداکثری و آزادانه مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم .

استاندار کرمان با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در رابطه با لزوم برگزاری انتخابات آزاد گفت: همه ما باید از این دیدگاه‌ها و سخنان تبعیت کرده و زمینه مشارکت حداکثری و آزادانه مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

محمد جواد فدایی در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند، باید در جریان انتخابات اخلاق اسلامی و انسانی در تبلیغ را رعایت کنیم و نامزدها به هواداران و مسئولان ستادها رعایت این نکات را توصیه کنند.

وی تصریح کرد: سلامت انتخابات بسیار مهم است و بخشی از آن به مجریان انتخابات بر می‌گردد و رایی که نوشته، خوانده و شمرده می‌شود باید عین واقعیت و بر طبق خواست مردم باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اندک تخلف در انتخابات را خیانت به حساب می‌آورند، تاکید کرد: بخش از این کار به عهده مجریان امر است و همه مسئولان در این زمینه مسئولیت شرعی و قانونی دارند و طوری عمل شود که کسی در انتخابات تشکیک نکند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: خدا باوری، مردم باوری و خود باوری سه اصل مهم در انتخابات است و امروز اهمیت انتخابات برای همه ما روشن است.

فدایی اظهارداشت: باید از کاندیداهای انتخابات تشکر شود که در این امر مهم مشارکت کردند و اگر در این صحنه حضور پیدا نمی‌کردید انتخاباتی برگزار نمی‌شد و این نشان علاقه به کشور و نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست گفت: انتخابات امنیت آفرین است و باید همه و به ویژه نامزدهای انتخابات، زمینه‌ای برای ارتقای سطح امنیت و آرامشی که همه ما در سایه آن زندگی بکنند، فراهم کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: هرچه دشمنان تمهیداتی را برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای داشتند، به برکت انسجام ایجاد شده بعد از شهادت سپهبد سلیمانی، نقش بر آب می‌شود.

وی تصریح کرد: هر چه به زمان رای‌گیری نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ها بالاتر می‌رود که باید با رعایت اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخریب رقبا و رعایت حال مردم انتخابات باشکوهی برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: این نیرو به عنوان بخشی از دستگاه امنیت‌آفرین آماده همکاری با مسئولان و نامزدها برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم است.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)