کد خبر: ۳۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
اختصاصی/ گفتارنو تامین میوه شب عید امسال را بررسی می کند:
رییس میدان میوه و تره بار و مباشر خرید میوه شب عید شمال استان در واکنش به سخنان رییس صمت که گفته بود میوه شب عید شمال استان هنوز تامین نشده است، گفت: هیچ تاخیری در خرید میوه رخ نداده است و 40 روز مانده به عید و ما هنوز وقت داریم.ما هرسال به همین شکل بار وارد می کردیم.میوه شب عید خریداری شده فقط وارد کرمان نشده است.

گفتارنو/ سمیرا کریمی افشار:

میوه شب عید را خریدیم اما وارد کرمان نشده است/25 تا 30 بهمن پرتقال و سیب درختی را وارد می کنیم/منتظریم سردخانه از خرما خالی شود تا میوه ها را بیاوریم

رییس میدان میوه و تره بار و مباشر خرید میوه شب عید شمال استان در واکنش به سخنان رییس صمت که گفته بود میوه شب عید شمال استان هنوز تامین نشده است، گفت: هیچ تاخیری در خرید میوه رخ نداده است و 40 روز مانده به عید و ما هنوزوقت داریم.

به گزارش گفتارنو علی کاظمی افزود: ما هرسال به همین شکل بار وارد می کردیم.میوه شب عید خریداری شده فقط وارد کرمان نشده است.

رییس میدان میوه و تره بار ادامه داد: ظرف ده روز آینده سیب درختی در سردخانه های کرمان دپو خواهد شد ودر فاصله زمانی 25 تا 30 بهمن پرتقال و سیب درختی به سردخانه های استان وارد خواهد شد.

مباشر خرید میوه شب عید شمال استان در حالی از خرید میوه شب عید صحبت می کند که رییس صمت کرمان در جلسه دیروز(20 بهمن ماه) ستاد تنظیم بازار در واکنش به عدم خرید میوه مورد نیاز شب عید شمال استان کرمان اعلام کرده بود مباشرین خرید میوه شب عید شمال استان کرمان تا فردا (21 بهمن ماه) فرصت دارند تکلیف را روشن کنند.

محمدعلی دهقان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز گفته بود: اکنون برای خرید میوه شب عید خیلی دیر شده است. این خیلی زشت است که همه استان‌ها و حتی جنوب استان کرمان میوه‌های شب عید مورد نیازشان را تامین کردند اما هنوز شمال استان کرمان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

حال مباشر خرید میوه شمال استان در گفت و گو با گفتارنو اعلام کرد: ما سیب درختی را از آذربایجان خریداری کردیم و امروز صبح هم قرارداد خرید پرتقال را با جیرفت امضا خواهیم کرد.

کاظمی علت تاخیر در خرید میوه شب عید را نداشتن سردخانه عنوان کرد و گفت: سردخانه های کرمان هنوز آمادگی پذیرفتن میوه ها را ندارند چراکه در کرمان سردخانه ای که پرتقال و سیب درختی را نگهداری کند نداریم. فقط یک سردخانه داریم که در آن خرما وجود دارد و تا 25 بهمن ماه خالی می شود و ما بارمیوه را به کرمان می آوریم.

او با بیان اینکه اگر بار میوه را بیاوریم و در سردخانه نگذاریم لک و خراب می شود، گفت: حتی برای وارد کردن سیب زود است و طی ده روز آینده سیب را وارد می کنیم. در خصوص پرتقال نیز هنوز زود است و ما همیشه ده یا پانزده روز مانده به عید پرتقال را وارد می کردیم.

رییس میدان میوه و تره بار ادامه می دهد: مشکل دیگری که داشتیم مسئله تامین مالی و کمبود نقدینگی بود. ما می خواستیم از محل دیگری به ما کمک شود که گفتند نمی شود و قانونی نیست و خودمان منابع مالی را تامین کردیم و مشکل حل شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد بار در سردخانه آذربایجان آماده است و چیدن والنسیا در کرمان تازه شروع شده است. مردم نگران نباشند میوه شب عید( پرتقال و سیب) آماده است و طبق روال پیش می رود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

پربازدید ها

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)