کد خبر: ۳۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در همایش حامیان دکتر زهره سالاری مطرح کرد:
مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی هم برای کسانیکه برای خدمت به مردم آمده اند و هم برای کسانیکه دنبال منافع شخصی خودشان هستند بسیار اهمیت دارد. بعضی ها می روند تا از قبل مجلس و تریبون و جایگاه مجلس برای منافع شخصی و به کارگیری اطرافیان خودشان استفاده می کنند. اما کسانیکه به فکر خدمت به مردم هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند تا شرایط توسعه ای کشور در مدار درستی قرار گیرد و کاری کنند تا شایستگان در مصدر امور قرار گیرند نه سفسطه بازان و رابطه بازان و رانت خواران.

باید شایستگان در مصدر امور باشند نه سفسطه بازان و رابطه بازان و رانت خواران/ تنها گزینه کرمان را به نتیجه برسانیم 100 درصد پیروز می شویم/ حضور مردم کم رنگ شود حضور کسانیکه امانت داران خوبی برای رای مردم نیستند پررنگ می شود

گفتارنو/ سمیرا کریمی افشار:

مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی هم برای کسانیکه برای خدمت به مردم آمده اند و هم برای کسانیکه دنبال منافع شخصی خودشان هستند بسیار اهمیت دارد. بعضی ها می روند تا از قبل مجلس و تریبون و جایگاه مجلس برای منافع شخصی و به کارگیری اطرافیان خودشان استفاده می کنند.

اما کسانیکه به فکر خدمت به مردم هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند تا شرایط توسعه ای کشور در مدار درستی قرار گیرد و کاری کنند تا شایستگان در مصدر امور قرار گیرند نه سفسطه بازان و رابطه بازان و رانت خواران.

به گزارش گفتارنو، محمد محسن بیگی افزود: امروز بیشتر از اینکه رقبای ما تبلیغ و ترویج کنند که به چه کسی رای بدهید به دنبال دلسرد کردن کردن و عدم حضورشان در انتخابات هستند.البته آنها به صورت رسمی اسم تحریم را نمی آورند چون می خواهند اطرافیان و طرفداران خودشان در صحنه حضور یابند و به کاندیدای خودشان رای دهند.

او در ادامه بیان کرد: اما ما این را درک می کنیم و متوجه هستیم که هرچقدر حضور مردم کم رنگ تر باشد آن تفکری که بر اساس ارزیابی های چهل سال گذشته نشان داده که نمی توانند امانت داران خوبی برای رای و خواسته مردم و برای اهداف نظام جمهوری اسلامی باشند پررنگ تر می شود.

مدیر کل سابق آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: امروز در جامعه گلایه مندی و نارضایتی های مردم وارد است برای اینکه دلسرد هستند و اعتماد ندارند.اما ما اینجا جمع شدیم و تلاشمان بر این است که از همه ظرفیت هایمان استفاده کنیم تا قسمت اول را برای مردم تشریح کنیم تا از حق خودشان برای حضور در انتخابات عدول نکنند و در مرحله بعد بتوانند کسی را انتخاب کنند که شایسته و آزاده باشد.

محسن بیگی تصریح کرد: فرصت ها اندک و گذرا است و اگر در شرایطی که می توانیم در بین گزینه های موجود کسی را که به تفکرات عامه جامعه و اکثر مردم نزدیک است و سلامت نفس و دست بهتری دارد و با بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، دانشگاهی و فرهنگی ارتباط دارد و از سوی دیگر ارتباطات مردمی عمیقی نیز دارد انتخاب کنیم اما این کار را نکنیم دچار مشکل می شویم.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان گفت: ما در کرمان فقط یک گزینه داریم اما باید همین یک گزینه را به نتیجه برسانیم و با پیروزی 100 درصد پیروز شویم. نیاز داریم همه عزیزان همت کنند تا این اتفاق بیفتد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)