مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین در این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
امیر جهانشاهی افزود: خدمات فروش، پس از فروش و انشعاب انرژی برق شامل خدمات ۲۴ گانه مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی به نشانی www.nked.co.ir و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد به شهروندان انجام میشود.
وی بیان کرد: مشترکان شرکت برق با مراجعه به سایت اینترنتی www.nked.co.ir یا استفاده از اپلیکیشنهای همراه برق ملی، خدمات مشترکین برق و سایر اپلیکیشنهای آپ، تاپ، روبیکا، کیپاد، قبضینو و غیره، میتوانند نسبت به مشاهده و پرداخت قبض برق خود اقدام کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تصریح کرد: ثبت درخواست رفع معایب شبکه برق، افت ولتاژ و نوسان برق، رفع خرابی تجهیزات برق، ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات و درخواست ملاقات عمومی با مدیرعامل از طریق منوی درخواستهای مردمی پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.nked.co.ir انجام میشود.
وی اظهار داشت: تلفن گویای ۵۹۲۲۹ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ جهت اعلام شکایات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات شبکه برق، روشنایی معابر و غیره برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.
جهانشاهی تاکید کرد: ضمنا هماستانیهای عزیز ساکن شهرهای شمالی کرمان میتوانند مشکلات خود را از طریق تماس با تلفن روابط عمومی این شرکت به شماره ۳۲۵۲۰۳۳۳ مطرح کنند.