کد خبر: ۳۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان:
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در داخل استان کرمان مورد مثبتی از کروناویروس نداشته‌ایم، برنامه تالارها مربوط به مردم کرمان است که مشکلی برای برگزاری مراسم وجود ندارد و مردم باید آرامش داشته باشند.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در داخل استان کرمان مورد مثبتی از کروناویروس نداشته‌ایم، برنامه تالارها مربوط به مردم کرمان است که مشکلی برای برگزاری مراسم وجود ندارد و مردم باید آرامش داشته باشند.

محمدرضا بهرامی درباره وضعیت تورها و رزرو هتل‌های استان در نوروز ۹۹ اظهار کرد: وضعیت خیلی بد است و با توجه به شیوع ویروس کرونا همه تورها کنسل کرده و به تبع رزرو هتل‌ها نیز کنسل می‌شود.

وی با بیان اینکه خودمان نیز دچار دوگانگی هستیم و نمی‌دانیم مسافران به کرمان بیایند بهتر است یا نه، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که در استان کرمان هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ویروس نداشته‌ایم و می‌توانیم روی این مورد مانور بدهیم اما از سوی دیگر اگر سیل جمیعیت از استان‌های دیگر به کرمان بیاید و افرادی ناقل ویروس باشند، برای مردم استان ما مشکل به وجود می‌آید.

بهرامی تصریح کرد: باید سازمان‌های حمایتی و مسوولان امر، فکری برای واحدهای اقامتی، تالارها و رستوران‌ها بکنند که واقعا دچار آسیب شدیدی شده‌اند؛ همانطور که در بخش کشاورزی وقتی سیل می‌آید و خسارت وارد می‌شود، دولت وام‌های حمایتی و تسهیلات می‌دهد، اگر می‌خواهد این صنعت(گردشگری) بماند باید حمایت کند.

این فعال بخش خصوصی گردشگری با اشاره به اینکه مردم دچار نگرانی هستند، بیان کرد: در اتاق بازرگانی یکسری کلیپ به عنوان «به_کرمان_بیا» تولید کرده‌ایم اما تردید داریم پخش شود یا نه و در واقع دچار تناقض شده‌ایم که در این راستا امروز با مدیرکل میراث فرهنگی استان جلسه داریم تا همفکری کنیم و ببینیم به چه سمتی برویم.

بهرامی با اشاره به ممنوعیت عرضه قلیان از سوی اتحادیه گفت: اگر دستورالعملی مانند این برای تالارها داده شود، وضعیت بدی برای این واحدها پیش خواهد آمد.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای یک ماه عید بوده و اکنون نمی‌دانیم چکار بکنیم. مردم رزروی خود را کنسل می‌کنند که خسارت به ما و فعالان صنعت گردشگری است و از سوی دیگر حق مردم است زیرا نیاز به آرامش روانی دارند و می‌خواهند کنسل کنند.

وی افزود: برنامه این است که درخواست بدهیم دولت خسارت وارده را جبران کند و وزارت بهداشت که متولی است، اگر به ما بگوید در کرمان مورد مثبت نداشته‌ایم، می‌توانیم روی آن کار و اعتمادسازی کنیم و نقطه مثبتی است.

بهرامی با اشاره به اینکه وضعیت هتل‌ها دچار مشکل است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در داخل استان کرمان مورد مثبتی از کروناویروس نداشته‌ایم، برنامه تالارها مربوط به مردم کرمان است که مشکلی برای برگزاری مراسم وجود ندارد و مردم باید آرامش داشته باشند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)