کد خبر: ۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که مردم خط قرمز ما هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و هر کجا مردم نجیب و عزیزمان نیاز داشته باشند ما به کمک آن‌ها می‌شتابیم به‌طوری‌که سپاه یک زمان در جبهه دفاع مقدس، یک زمان در جبهه مقاومت، یک زمان در سیل، یک زمان در زلزله و امروز در مقابله با ویروس کرونا به کمک مردم آمده و این کار را تا روز آخر ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که مردم خط قرمز ما هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و هر کجا مردم نجیب و عزیزمان نیاز داشته باشند ما به کمک آن‌ها می‌شتابیم به‌طوری‌که سپاه یک زمان در جبهه دفاع مقدس، یک زمان در جبهه مقاومت، یک زمان در سیل، یک زمان در زلزله و امروز در مقابله با ویروس کرونا به کمک مردم آمده و این کار را تا روز آخر ادامه خواهد داد.

سردار حسین معروفی امروز ۲۱ اسفندماه در حاشیه آئین افتتاحیه کارگاه خیاطی تولید ماسک جهت مقابله با ویروس کرونا، گفت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه رکن اصلی فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که مردم خط قرمز ما هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و هر کجا مردم نجیب و عزیزمان نیاز داشته باشند ما به کمک آن‌ها می‌شتابیم به‌طوری‌که سپاه یک زمان در جبهه دفاع مقدس، یک زمان در جبهه مقاومت، یک زمان در سیل، یک زمان در زلزله و امروز در مقابله با ویروس کرونا به کمک مردم آمده و این کار را تا روز آخر ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، بیان کرد: امروز برای مقابله با این ویروس نیاز به اقدامات و کار‌های جهاد داریم و شاید این جهاد پیچیده‌تر از صحنه نبرد سخت جنگ باشد لذا هم ما و هم مسئولین و هم مردم باید در این حوزه کمک حال یکدیگر باشند.

وی از اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در مقابله با ویروس کرونا سخن به میان آورد و اظهار کرد: سپاه ثارالله استان کرمان با هماهنگی مسئولین استانی ۷ کار را آغاز کرده است و در این راستا قرارگاه زیستی را فعال کرده‌ایم که یکی از این اقدامات راه اندازی ۴ کارگاه تولید ماسک در شهر کرمان بوده است که ۱۹۰ چرخ خیاطی در این کارگاه که بخشی از آن از نواحی بسیج و بخشی نیز مردم آورده‌اند با نظارت تخصصی سیستم بهداشت و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط روزانه در این کارگاه‌ها حدود ۳۰ هزار ماسک تولید و در اختیار سیستم دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار خواهد داد

معروفی با اعلام آمادگی سپاه ثارالله استان کرمان برای راه اندازی کارگاه تولید ماسک در سایر شهرستان‌های استان کرمان عنوان کرد: باید با همدلی و همکاری این ویروس را در کشور مهار کنیم و با یک غفلت کوچک این ویروس همه‌گیر خواهد شد.

وی گندزدایی سطوح را یکی دیگر از اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان برشمرد و اظهار کرد: گندزدایی مکان‌های عمومی را به‌عنوان یک رزمایش می‌دانیم و از نیرو‌های مردمی برای این کار استفاده کرده‌ایم که در این راستا در شهر کرمان کار گندزدایی را از حاشیه شهر آغاز کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان کمک به بسته‌بندی و توزیع مواد ضدعفونی کننده را از دیگر کار‌های جهادی سپاه ثارالله استان کرمان در راستای مقابله با کرونا ویروس ذکر کرد و افزود: ما در کنار سیستم بهداشت و درمان هستیم و هر چقدر نیاز به نیروی انسانی برای توزیع و بسته‌بندی اقلام بهداشتی، ما برای آن‌ها تامین خواهیم کرد.

وی آگاه‌سازی مردم و آموزش نحوه پیشگیری را از دیگر اقدامات سپاه ثارالله استان برشمرد و ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضاء از احتکار اقلام بهداشتی جلوگیری خواهیم کرد و اکنون اعلام می‌کنیم که هر کسی که محتکر اقلام بهداشتی در استان باشد اول رسوایش می‌کنیم و سپس تحویل دستگاه قضا خواهیم داد، زیرا جان مردم برای ما مهم است و ما وظیقه مراقبت از مردم را داریم.

معروفی با اعلام آمادگی سپاه ثارالله استان کرمان برای کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها (تست کرونا) خبر داد و افزود: برای این مهم باید شورای تامین استان و شهرستان‌ها از ما درخواست نیروی انسانی بکنند تا ما بتوانیم این نیرو‌ها در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه ما کنار مردم هستیم و شعار نمی‌دهیم، اظهار کرد: مردم نجیب کرمان قدر سلامتی و امنیت را بدانند. مردم بهداشت فردی را جدی بگیرند و در صورتی که ضرورت ندارد از خانه بیرون نیایند و همانگونه که سیستم بهداشت و درمان جهادگونه در حال مبارزه با این ویروس هستند مردم نیز باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پربازدید ها

صدور هشدار نارنجی با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از استان کرمان

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان عنوان کرد: بی‌انگیزگی پزشکان متخصص برای حضور در شهرستان‌ها به دلیل کمبود زیرساخت‌های درمانی

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

کمبود شدید تمامی گروه‌های خونی در بم / درخواست از شهروندان برای اهدای خون

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان: برداشت گیاهان دارویی ممنوع و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود

تیراندازی با اسلحه در درگیری خانوادگی در منوجان 4 مصدوم بر جای گذاشت

افشای جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی کرمان؛ ساچمه‌های جلیقه انفجاری آلوده بودند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)