کد خبر: ۳۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

میثم پاریزی به شیوع ویروس کرونا در کشور و وضعیت بحرانی این روز‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی، مسابقات، لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر استان تا پایان سال تعطیل خواهند بود.

او افزود: با توجه به گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تصمیمات مقتضی درباره فعالیت‌های ورزشی فروردین ماه، پس از بررسی شرایط روز، متعاقباً با توجه به اطلاعیه‌های ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام خواهد شد.

پاریزی به بیان گزارشی از تعطیلی تمامی سالن‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان پرداخت و تصریح کرد: بسیاری از باشگاه‌ها برای تعطیل کردن و سلامتی ورزشکاران پیشقدم بودند که این جای تقدیر دارد.


او بیان داشت: حتی برخی از صاحبان ملک‌های ورزشی به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها در تصمیمی خودجوش اجاره مکان را از مستاجرین خود نمی‌گیرند که این نیز ستودنی و کار زیبایی است که باشگاه‌ها را بیشتر برای تعطیلی ترغیب می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مدتی که افراد به ناچار امکان استفاده از فضا‌های ورزشی مورد قرارداد با اداره کل و هیئت‌های ورزشی را ندارند، به انتهای قرارداد آن‌ها افزوده می‌شود.

پاریزی به قرارداد‌های فضا‌های ورزشی در اختیار بخش خصوصی نیز افزود: برای این قرارداد‌ها به دنبال راهکار هستیم و انتطار این است که مدیران مجموعه‌های ورزشی با نگاه گذشت بتوانند تعامل داشته باشند.

او از بازدید روزانه از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق این اداره کل و هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: در این ایام اگر باشگاه ورزشی فعالیت داشته باشد، تخلفش به صورت مکتوب به دایره نظارت ارسال و پلمب می‌شود.

پاریزی با تأکید بر اینکه برای ریشه‌کن کردن این بیماری با دستگاه‌های مربوطه همگام خواهیم بود، افزود: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران، در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)