کد خبر: ۳۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان خبر داد:
استاندار کرمان گفت: طبق مصوبه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد به جزء ۱۲ صنف ضروری استان، همه اصناف از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند همچنین دفاتر پیشخوان و پایانه‌های مسافربری کرمان نیز از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود تا رشد بیماران را کاهش دهیم.

به جزء ۱۲ صنف ضروری استان، همه اصناف از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل اند!/معادن زغالسنگ  تا بعد از تعطیلات نوروز باز نخواهند شد

استاندار کرمان گفت: طبق مصوبه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد به جزء ۱۲ صنف ضروری استان، همه اصناف از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند همچنین دفاتر پیشخوان و پایانه‌های مسافربری کرمان نیز از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود تا رشد بیماران را کاهش دهیم.

"محمدجواد فدایی" عصر امروز در نشست خبری با محوریت کرونا ویروس با اشاره مصوبات امروز ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: در این جلسه مقرر شد کلیه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، بانک‌ها، شهرداری‌ها و ... محدودیت‌های کاری خود را برداشته تا مردم مجبور نشوند در پایان سال جاری و با توجه به افزایش اپیدمی ویروس کرونا در استان به ادارات مراجعه کنند و مقرر شد اینگونه محدودیت های زمانی برای اجرای برخی فرآیندهای اداری را  تا پایان خردادماه سال آینده تمدید کنند.

وی از دیگر مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناویروس سخن به میان آورد و بیان کرد: طبق جلسات گذشته ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مقرر شده بود که دستورالعمل کنترل ورودی‌ها تبیین و تدوین شود که این دستورالعمل امروز به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده و کنترل ورودی های استان کرمان از این پس، خیلی دقیق‌تر خواهد بود و تکلیف دستگاه‌ها برای برگشت مسافران، قرنطینه کردن آنها و ... کاملا مشخص شده است ضمن اینکه از اکنون ۱۵ ورودی استان کنترل خواهد شد

استاندار کرمان خطاب به صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت: در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر گردید صدا و سیما از پخش اطلاعیه و آگهی هایی مغایر با مصوبات ستاد مقابله با کروناویروس از جمله تبلیغات گردشگری، تورها، تبلیغات حراجستان های فروشگاه های زنجیره ای و ... خودداری کند.

وی تصریح کرد: در همه شهرهای استان گشتی متشکل از بسیج و دانشگاه علوم پزشکی از فردا خودروهای غیربومی با پلاک استان‌های آلوده را متوقف و در مورد آنها تصمیم‌گیری کنند ضمن آنکه مقرر شد درباره اتوبوس‌هایی که به صورت ترانزیت به استان وارد به مقصد استان های دیگر قصد خارج شدن را دارند، کارگروهی تشکیل و درباره این موارد نیز تصمیم‌گیری کنند.

فدایی درخصوص وضعیت فعالیت معادن استان کرمان نیز اظهار کرد: معادن زیرزمینی همانند معادن زغالسنگ نیز تا بعد از تعطیلات نوروز و در صورت لزوم تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و مقرر شد در این مدت کارکنان این معادن از بیمه بیکاری استفاده کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: همچنین طبق مصوبه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد به جزء ۱۲ صنف ضروری استان، همه اصناف از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند همچنین دفاتر پیشخوان و پایانه‌های مسافربری کرمان نیز از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود تا رشد بیماران را کاهش دهیم.

وی با اشاره به تولید لوازم مورد نیاز اقلام بهداشتی در استان، نیز گفت: با اقدامات صورت گرفته ظرفیت تولید ماسک در استان کرمان به ۹۰ هزار ماسک رسیده است ضمن آنکه با توجه به اینکه نیاز استان کرمان روزانه به ۲۰۰ هزار ماسک است، مقرر شد با واردات یا افزایش ظرفیت تولید، این نیاز روزانه در استان را تامین کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: در این جلسه مقرر شد ضوابط توزیع اقلام بهداشتی بین شهر کرمان و سایر شهرهای استان یکسان باشد و بر این توزیع نظارت  ویژه صورت گیرد ضمن آنکه نرخ اقلام بهداشتی نیز براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار به دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)