کد خبر: ۳۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
 استاندار کرمان گفت: در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد تصمیمات ستاد لازم الاجرا شود و کسانی که کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا کنند، از طریق قوه قضاییه با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 استاندار کرمان گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تصمیمات ستاد استانی لازم الاجرا شود و کسانی که کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا کنند، از طریق قوه قضاییه با آن‌ها برخورد خواهد شد.

محمدجواد فدایی امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: صبح امروز جلسه‌ای به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور و وزرا در ستاد ملی مبارزه با کرونا شرکت کردیم که بحث‌های زیادی در این جلسه مطرح شد.

وی با اشاره به تصمیات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در ستاد ملی مقرر شد که ۱۳ استان کشور خروجی‌ها را به صورت جدی کنترل کنند که در این راستا مقرر شد در خروجی‌های این ۱۳ استان اکیپ‌هایی مستقر شوند که در صورت تشخیص افرادی به بیماری کرونا، اجازه خروج از استان مربوطه را ندهند که تاکیدی بر تصمیمات استانی مقابله با کرونا بود.

فدایی با تاکید بر اینکه کنترل ورودی‌های استان کرمان را بیشتر جدی خواهیم گرفت اظهار کرد: در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد تصمیمات ستاد لازم الاجرا شود و کسانی که کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا کنند، از طریق قوه قضاییه با آن‌ها برخورد خواهد شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان درباره دیگر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: کنترل فضای مجازی یکی از مباحث مهم مطرح شده در ستاد ملی مقابله با کرونا بود، زیرا هم اکنون فضای مجازی برای مردم نگرانی‌های ایجاد و باعث تخریب برخی از مسئولان شده این در حالی است که می‌توان از فضای مجازی برای آگاه‌سازی و آموزش به مردم استفاده کرد که نهایتا در این راستا کارگروهی در استان تشکیل خواهد شد تا بر فضای مجازی نظارت داشته باشد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌های لازم برای آموزش‌های مجازی را انجام دهد تا جبران تعطیلی مدارس در این مدت شود که به دنبال تغییر برنامه احتمالی سال تحصیلی، زمان برگزاری کنکور نیز احتمالا تغییر خواهد کرد ضمن آنکه در این جلسه تاکید شد که سال تحصیلی جدید از همان ابتدای مهرماه سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

فدایی با اشاره به مصوبات امروز ستاد مقابله با کرونا استان اظهار کرد: بازاریان کرمان همکاری لازم برای کاهش شیوع ویروس کرونا در استان را خوشبختانه داشته و در این جلسه نیز تاکید شد که تعطیلی اصناف به جزء ۱۲ صنف ضروری ادامه پیدا کند ضمن آنکه در این جلسه مقرر شد مصوبه ملی ستاد مقابله با کرونا درخصوص ساعات کار بانک‌ها در استان کرمان لازم الاجرا شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی اینترنتی و تلفنی برای خرید در شرایط کنونی اظهار کرد: اصناف برای فروش از روش‌های فروش اینترنتی، پیک‌های موتوری و پست بهره گیرند تا نیاز‌های مردم برطرف شود.

وی با تاکید برآنکه تا دو هفته آینده مردم در خانه بمانند و از خانه خارج نشوند، تصریح کرد: اگر بخواهیم زنجیره انتقال کرونا ویروس را قطع کنیم باید مردم در خانه مانده و در اجتماعات عمومی حضور پیدا نکنند.

به گزارش کرمان نو استاندار کرمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیروز رییس‌جمهور اعلام کرد که ستادهای استانی نباید برای تعطیلی کسب‌وکارها تصمیم بگیرند: آقای رییس جمهور در خصوص وضعیت اقتصادی اصناف نگران بودند.

برچسب ها: استاندار کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)