کد خبر: ۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان این مطلب که بیشترین خسارات سیل استان کرمان مربوط به شهرستان رودبار جنوب است، گفت: تا این لحظه در شهرستان روبار جنوب ۳۶۰ چادر امدادی، ۲ هزار پتو و ۷۵۰ رول موکت در حال توزیع شدن است که پیش بینی می کنیم تا عصر فردا این اقلام در شهرستان رودبار جنوب به صورت کامل توزیع شود.

بیشترین خسارات سیل استان  مربوط به رودبار جنوب است/تا این لحظه، ۱۴۴ روستا درگیر سیل شده اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان این مطلب که بیشترین خسارات سیل استان کرمان مربوط به شهرستان رودبار جنوب است، با اشاره به اقدامات امدادی در این شهرستان عنوان کرد: تا این لحظه در شهرستان روبار جنوب ۳۶۰ چادر امدادی، ۲ هزار پتو و ۷۵۰ رول موکت در حال توزیع شدن است که پیش بینی می کنیم تا عصر فردا این اقلام در شهرستان رودبار جنوب به صورت کامل توزیع شود.

"رضا فلاح"  در تشریح آخرین وضعیت جاری شدن سیلاب و امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل در جنوب استان کرمان گفت: از بامداد روز گذشته در ۴ شهرستان جنوبی و شرقی استان کرمان شامل روبار جنوب، قلعه‌گنج، کهنوج و ریگان بارندگی‌های شدید و سیل‌آسا را شاهد بودیم.

وی از اقدامات جمعیت هلال احمر در ساعات اولیه وقوع بحران سخن به میان آورد و عنوان کرد: در این چهار شهرستان جنوبی و شرقی استان کرمان تا این لحظه، ۱۴۴ روستا درگیر سیل شده اند که ۳۰ تیم عملیاتی شامل ۲۰۰ نیرو در این مناطق در حال خدمت‌رسانی با ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و خودروهای کمک‌دار و خودروهای آفروید داوطلبان جمعیت هلال احمر در منطقه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان های ریگان و رودبار جنوب امدادرسانی در حال انجام است، ادامه داد: اقلام زیستی و غذایی شامل چادر، پتو، موکت و مواد غذایی برای ۷۲ ساعت، برای مردم سیل زده رودبار جنوب و سایر شهرستان‌های متاثر از سیل جنوب استان انتقال پیدا کرده و توزیع آنها از ساعاتی پیش در این مناطق آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سیل در اصل پیشگیری خیلی موفق نبوده‌ایم، گفت: از مردم می خواهیم کمی در بحث امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز صبور باشند و همانگونه که تاکنون با ما همراهی کرده اند، این همکاری در توزیع اقلام امدادی نیز ادامه داشته باشد همچنین مردم به شایعات شبکه‌های مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند.

فلاح با بیان این مطلب که بیشترین خسارات سیل استان کرمان مربوط به شهرستان رودبار جنوب است، با اشاره به اقدامات امدادی در این شهرستان عنوان کرد: تا این لحظه در شهرستان روبار جنوب ۳۶۰ چادر امدادی، ۲ هزار پتو و ۷۵۰ رول موکت در حال توزیع شدن است که پیش بینی می کنیم تا عصر فردا این اقلام در شهرستان رودبار جنوب به صورت کامل توزیع شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)