کد خبر: ۳۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
سرمربی تیم هندبال مس کرمان مطرح کرد:
سرمربی تیم هندبال مس کرمان درباره تیم‌های راه یافته به جام باشگاه‌های آسیا گفت: از روی جدول هیچ چیز مشخص نیست. مدعی زیاد است و احتمال جابه جایی در تیم‌ها هنوز وجود دارد. مس، کازرون، ذوب آهن و فولاد همگی جزو تیم‌های مدعی هستند و در هفته‌های پایانی جا برای تغییر در جدول رده بندی وجود دارد.

هنوز تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ ما مشخص نیست/فدراسیون هندبال هیچ برنامه ای برای ادامه رقابت‌ها ندارد

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: امیدوارم که زودتر برنامه مسابقات لیگ برتر مشخص شود تا زمان برای آمادگی تیم‌ها وجود داشته باشد.
حمید صادقی در مورد شرایط تیم‌ها در دوران تعطیلی لیگ برتر به سبب شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همانطور که می دانید تمامی مسابقات تا آخر فروردین تعطیل شده است. فدراسیون هندبال هنوز هیچ برنامه ای برای ادامه رقابت‌ها ندارد. تمرینات تیم‌ ها نیز در حال حاضر تعطیل است و امیدوارم که هر چه زودتر برنامه مسابقات مشخص شود تا تیم‌ها بدانند از چه زمانی آمادگی خود را آغاز کنند.

وی در مورد جام باشگاه های آسیا گفت: باید در فروردین ماه اسامی تیم‌های اعزامی به جام باشگاه‌ها اعلام می شد اما به دلیل ویروس کرونا هنوز تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ ما مشخص نیست. رییس فدراسیون با کنفدراسیون آسیا مکاتبه کرده و مشکلات را به آنها توضیح داده است. مهلتی گرفته شده و قرار است که بعدا اسامی دو تیم ایرانی به کنفدراسیون آسیا معرفی شود.

وی درباره تیم‌های راه یافته به جام باشگاه‌های آسیا افزود: از روی جدول هیچ چیز مشخص نیست. مدعی زیاد است و احتمال جابه جایی در تیم‌ها هنوز وجود دارد. مس، کازرون، ذوب آهن و فولاد همگی جزو تیم‌های مدعی هستند و در هفته‌های پایانی جا برای تغییر در جدول رده بندی وجود دارد.


صادقی در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: اینکه چه زمانی مسابقات شروع شود مشخص نیست. امیدوارم که فدراسیون زودتر برنامه مسابقات را مشخص کند تا با آمادگی وارد مسابقات شویم تا بازیکنان آسیب نبینند. در این دوره زمان استراحت بازیکنان کوتاه خواهد بود. تقریبا با پایان مسابقات لیگ ۹۸ بازیکنان زمان کوتاهی برای استراحت و بستن قراردادهای فصل بعد خواهند داشت.

سرمربی هندبال مس کرمان خاطر نشان کرد: فدراسیون باید زودتر مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و وزارت ورزش بگیرد تا بتواند برنامه لیگ را مشخص کند. تا پایان فروردین همه مسابقات تعطیل شد و حتی فدراسیون فوتبال هم که بنا انجام مسابقات را داشت لغو شد. احتمالا مسابقات از اردیبهشت انجام خواهد شد باید فدراسیون زودتر برنامه را اعلام کند. سالن‌ها تعطیل است اگر قرار است از اردیبهشت مسابقات شروع شود باید رایزنی کنیم و وقت تمرین بگیریم. در غیر اینصورت باید از نیمه دوم اردیبهشت مسابقات شروع شود تا زمان برای آمادگی تیم‌ها وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: قراردادهای بازیکنان معمولا در سه قسط انجام می شود. این تعطیلات باعث شد تا پرداختی قسط آخر یا حتی دوم بازیکنان به مشکل بخورد. نمی دانم شرایط تیم ها چطور است اما مطمئنم تا پایان بازی‌ها تسویه حساب با بازیکنان انجام نمی شود.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)