کد خبر: ۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: ما برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم و خدمت‌رسانی به مردم را جزء رسالت و وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانیم. ما براساس ابلاغ فرماندهی کل قبل و فعلی سپاه در اجرای خدمت‌دهی به مردم آتش به اختیار هستیم و در بحث خدمت‌رسانی هیچ کاری را هماهنگ نمی‌کنیم اما آنچه که نیاز داشته باشیم را از فرماندهی کل سپاه انقلاب اسلامی درخواست می‌کنیم.

رمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: ما برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم و خدمت‌رسانی به مردم را جزء رسالت و وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانیم. ما براساس ابلاغ فرماندهی کل قبل و فعلی سپاه در اجرای خدمت‌دهی به مردم آتش به اختیار هستیم و در بحث خدمت‌رسانی هیچ کاری را هماهنگ نمی‌کنیم اما آنچه که نیاز داشته باشیم را از فرماندهی کل سپاه انقلاب اسلامی درخواست می‌کنیم.

سردار "حسین معروفی" در آئین افتتاحیه بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده زهکلوت با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، گفت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه رکن اصلی فلسفه اصلی و وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که سپاه نهادی برگرفته از مکتب وحی، عاشورا، امامین انقلاب و موسس آن بنیان‌گذار نظامی است که فخر اولیا و انبیاء الهی می باشد، اظهار کرد: به جرات می توان  اذعان داشت که مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن از شاخصه های وجودی شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و همه این خصوصیات را می توان در وجود سردار شهید سلیمانی مشاهده کرد و هر سه اصل(مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن ) در وجود این شهید بزرگوار به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی نهادینه شده بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار سلیمانی را پاسدار واقعی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: بسیج یکی از خروجی‌های سپاه در بحث مردمی بودن این نهاد انقلابی است. اصل مردمی بودن براین است که مردم را ولی نعمت خود و خط قرمز خود بدانیم که سپاه انقلاب اسلامی این خط و این عقیده را دارد و با همه وجود برای به این مردم خدمت می کند.

وی تاکید کرد: ما برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم و خدمت‌رسانی به مردم را جزء رسالت و وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانیم. ما براساس ابلاغ فرماندهی کل قبل و فعلی سپاه در اجرای خدمت‌دهی به مردم آتش به اختیار هستیم و در بحث خدمت‌رسانی هیچ کاری را هماهنگ نمی‌کنیم اما آنچه که نیاز داشته باشیم را از فرماندهی کل سپاه انقلاب اسلامی درخواست می‌کنیم.

سردار معروفی اصل ماموریت سپاه را خدمت، نوکری و فدا شدن برای مردم دانست و اظهار کرد: ماموریت ما در این است که تکیه‌گاه مردم باشیم و مردم ما احساس آرامش کنند. باتوجه به اینکه سپاه یک نهاد انقلابی انعطاف‌پذیر است، لذا  در هر عرصه‌ای که مردم نیاز داشته باشند که این نیاز در زمانی دفاع و عملیات سخت نظامی، در زمانی امنیتی، در زمانی سیل، زلزله و ... و اکنون در موضوع ویروس کرونا، سپاه همه امکانات خود را به میدان می‌آورد تا به مردم خدمت‌رسانی کند.

وی با اشاره به سیل روزهای گذشته در جنوب استان کرمان عنوان کرد: قبل از وقوع سیل سپاه ثارالله استان کرمان اعلام آمادگی برای خدمت‌رسانی به مردم را کرده بود و قرارگاه‌های خود را در جنوب استان مستقر کرد و این اطمینان را به مردم شریف ایران خواهیم داد که سپاه هرجا که نیاز باشد آماده همکاری است و خدمت به مردم را عبادت و جهاد می داند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و کمبود در برخی از اقلام بهداشتی بیان کرد: امروز ما در استان کرمان ۵۴ کارگاه تولید ماسک و ۳ کارگاه تولید لباس بیمارستانی دایر کرده‌ایم و ۲۵۰ گروه مردمی اقدامات گندزدایی سطوح را در سطح استان انجام می‌دهند.

وی با تاکید برآنکه می‌توانیم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم اگر بخواهیم، تصریح کرد: ایران توانمند و قدرتمند است و پتانسیل های زیادی دارد و اگر نگاهمان به بیرون نباشد نیازهای کشور را در داخل می‌توانیم برآورده کنیم زیرا مردم ایران، مردم فوق‌العاده‌ای هستند که هرکاری را می توانند انجام دهند.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)