کد خبر: ۳۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
واکنش استاندار کرمان به قطعی خطوط ارتباطی:
استاندار کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی و آنتن دهی، ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود. این مشکل چندین سال است در کرمان وجود دارد که باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم.

باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم/مسئولان اعلام کدام یک از مصوبات مربوط به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی شده است؟

استاندار کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی و آنتن دهی، ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود. این مشکل چندین سال است در کرمان وجود دارد که باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم.

دکتر "محمدجواد فدایی" ظهر امروز هفتم فروردین‌ماه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان گفت: باید ظرف امروز و فردا، به ۳۰ روستایی که در جنوب استان به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه، امدادرسانی نرسیده، خدمات دهی صورت و مشکل آنها در کمترین زمان ممکن حل شود.

وی در واکنش به ریزش یک واحد مسکونی و جان‌باختن یک خانم ۱۸ ساله در اثر این حادثه، خطاب به جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها چادرهای اسکان اضطراری و موقت را فقط در بین افرادی که خانه آنها تخریب شده، توزیع می کند این در حالی است که برخی از خانه‌های امکان تخریب آنها وجود دارد و ممکن است تلفات جانی در بر داشته باشد، که نمونه آن را روز گذشته در روبارجنوب شاهد بودیم لذا انتظار داریم جمعیت هلال احمر به موارد استثنایی براساس کارهای کارشناسی، چادر دهد.

لزوم توزیع اقلام زیستی یک ماهه در میان ۱۴۵ روستای آسیب دیده جنوب و شرق استان کرمان

استاندار کرمان خطاب به جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از جمعیت هلال احمر استان می خواهیم بسته‌های حمایتی یک ماهه(اقلام زیستی) را در میان ۱۴۵ روستای آسیب دیده از سیل سوم فروردین ماه در جنوب استان طی یک هفته آینده توزیع کند.

وی با بیان این مطلب که فرمانداران حق ندارند از امکانات مورد نیاز دستگاه‌ها در جای دیگر استفاده کنند، ادامه داد: نباید به دستگاه‌ها و اقداماتی که باعث خسارت بیشتر می‌شود، اجازه کمک‌رسانی دهید ضمن آنکه ما در زمینه سلامت مردم با کسی تعارف نداریم.

استاندار کرمان برلزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل در استان کرمان تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌ها و نهادهای متولی باید اقدامات لازم برای مصون‌سازی مناطق جنوبی و شرقی استان در برابر سیل را انجام دهند تا در هر بارش بارانی شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود. این مشکل چندین سال است در کرمان وجود دارد و با همه تلاش‌های صورت گرفته در زمان آقای رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان برای رفع این مشکل، همچنان شاهد قطعی خطوط ارتباطی در زمان بحران در استان هستیم و باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم.

فدایی با اشاره به سفر وزیر ارتباطات به استان کرمان، اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن سفر قول مساعد دادند که ۹۵ درصد راه‌های اصلی و فرعی استان را تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهند آیا این قول محقق شده است؟ اکنون نزدیک به یک‌سال است که از این مصوبه می‌گذرد، مسئولان مربوطه باید اعلام کنند کدام یک از مصوبات آن جلسه اجرایی شده است؟

 

 

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)