کد خبر: ۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
در واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است نه تعطیلی
استاندار کرمان گفت: متأسفانه فکر می‌کنم برخی می‌خواهند از آب گل آلود ویروس کرونا ماهی بگیرند و واحدهای صنعتی خود را بدلیل منافع خودشان، تعطیل کرده اند، به هیچ عنوان نباید پیگیر تأمین منافع این افراد باشیم.

استاندارکرمان: دلیل فشارهای وارده برای تعطیل کردن واحدهای صنعتی را متوجه نمی‌شویم/ما موظف به حفظ سلامتی مردم و همچنین حفظ کشور و اقتصاد آن هستیم

استاندار کرمان گفت: متأسفانه فکر می‌کنم برخی می‌خواهند از آب گل آلود ویروس کرونا ماهی بگیرند و واحدهای صنعتی خود را بدلیل منافع خودشان، تعطیل کرده اند و به هیچ عنوان نباید پیگیر تأمین منافع این افراد باشیم.

"محمد جواد فدایی"گفت: در بحث تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر رعایت پروتکل‌های بهدباشتی است نه تعطیلی واحدهای صنعتی.ستان کرمان گفت: در بحث تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی اصل بر رعایت پروتکل‌های بهدباشتی است نه تعطیلی واح

وی با اشاره به فشارهای وارد شده از جانب افراد و گروه های مختلف برای تعطیلی واحدهای صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به کشورعده‌ای می‌خواستند به بهانه این ویروس، صنایع تولیدی کشور را تعطیل کنند و متأسفانه عده‌ای آگاهانه و برخی نیز ناآگاهانه بر طبل تعطیلی در داخل و خارج از کشور می‌کوبند.

استاندار کرمان اضافه کرد: همان‌طور که رئیس جمهور گفتند ما موظف به حفظ سلامتی مردم و همچنین حفظ کشور و اقتصاد آن هستیم.

فدایی با ذکر مثال‌هایی از تبعات تعطیل کردن واحدهای صنعتی اظهار کرد: باید به این موضوعات دقت کرد که اگر کارخانه لاستیک بارز را برای مثال تعطیل کنیم و یک ماه دیگر کشور نیاز به لاستیک داشت چه باید کرد؟ یا وقتی در معدن گل گهر هر راننده تراک پشت دستگاه خودش نشسته و تجمعی وجود ندارد چه دلیلی برای تعطیلی معدن است؟ و یا در بحث ایاب و ذهاب برای جلوگیری از تجمع افراد می‌توان با افزایش تعداد اتوبوس‌ها از شیوع ویروس جلوگیری کنیم.

وی با انتقاد از فشارهای وارده به استانداری کرمان برای تعطیلی کارخانجات تصریح کرد: اصلا دلیل فشارهای وارده برای تعطیل کردن واحدهای صنعتی را متوجه نمی‌شویم و از اداره کل بازرسی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می‌خواهیم به طور مرتب در کارخانجات حضور داشته باشند و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

استاندار کرمان گفت: متأسفانه فکر می‌کنم برخی می‌خواهند از آب گل آلود ویروس کرونا ماهی بگیرند و واحدهای صنعتی خود را بدلیل منافع خودشان، تعطیل کرده اند و به هیچ عنوان نباید پیگیر تأمین منافع این افراد باشیم.

وی بیان کرد: واحدهایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار تعطیلی کسب و کار و ضرر اقتصادی شده‌اند می‌توانند از مصوبه استمهال اقساط بانکی استفاده کنند و این مصوبه شامل عموم دریافت‌کنندگان تسهیلات نمی‌شود و طبیعتا اگر کسی درخواستی در این خصوص دارد استانداری پیگیری خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)