کد خبر: ۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: فاز نخست تجهیز مدارس روستاهای بالای ۲۰ خانوار به تکنولوژی‌های اینترنت پرسرعت ۳g, ۴gو adsl در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان عملیاتی شد.

فاز نخست پروژه اتصال مدارس روستایی به اینترنت پرسرعت اجرایی شد

معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: فاز نخست تجهیز مدارس روستاهای بالای ۲۰ خانوار به تکنولوژی‌های اینترنت پرسرعت ۳g, ۴gو adsl در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان عملیاتی شد.

جهانگیر اسدی  افزود: تجهیز مدارس روستاهای بیش از ۲۰ خانوار استان کرمان به اینترنت پرسرعت در راستای آموزش مجازی دانش‌آموزان در طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده که به عنوان بخشی از برنامه‌های پیشرو اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در مقابله با ویروس کرونا دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: فاز نخست پروژه اتصال مدارس روستایی با امکان فنی واگذاری سرویس adsl برای آنها در استان پهناور کرمان هم اکنون آغاز شده است.

معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی و پشتیبانی و حفظ پایداری سامانه‌های تلفنی ۱۹۰ و ۴۰۳۰ در استان به طبع تصمیمات کشوری و پشتیبانی از شبکه دیتا و تلاش در جهت حفظ پایداری و کیفیت سرویس‌ها باوجود افزایش چندبرابری ترافیک شبکه گفت: اعطای ۱۰۰ گیگابیت ترافیک رایگان به کاربران اینترنت خانگی توسط وزیر ارتباطات به منظور تشویق عموم مردم به ماندن در خانه و نیز استفاده دانش آموزان و دانشجویان از سامانه‌های نوین آموزش مجازی به عنوان بخشی از خدمات این اداره‌کل در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی ادامه داد: مراجعه عموم به سامانه‌های مقابله با ویروس کرونا به آدرس ac۱۹.ir و سامانه غربالگری و مراقبت ویروس کرونای جدید covID-۱۹ در سایت salamat.gov.ir به همین منظور راه‌اندازی و پشتیبانی می‌شود.

اسدی با اشاره به همکاری با ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: امکان فروش اینترنتی کالا برای صنوفی که با توجه به شرایط فعلی و دستور ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل اعلام شدند، در استان کرمان مقدور شده است. 

وی افزود: پلتفرم‌های فروش اینترنتی محصولات به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در راستای ایجاد امکان فروش کالاهای صنوف مختلف از طریق بستر شبکه ملی اطلاعات معرفی شده‌اند و این طرح به‌منظور پیشگیری حداکثری از خروج مردم شریف از منزل خود برای خرید اقلام مورد نیاز راه اندازی و اجرا شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: کلاس درس مجازی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)