کد خبر: ۳۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
محمد ضیاالدینی اعلام کرد: متاسفانه قاتل در روز دوم فرودین ماه سال جاری در محل منزل پدری، در اثر مصرف زیاد مواد روان گردان شیشه با مقتول درگیر می شود و با وارد کردن ضربات یک کارد آشپزخانه اقدام به قتل فجیع برادر بزرگتر خود می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت فردی که به دلیل مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل فجیع برادر خود کرده بود خبر داد و گفت: زنگ خطر مواد مخدر صنعتی جدی است

"محمد ضیاالدینی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و بازبرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافت.

این مقام قضائی اعلام کرد: متاسفانه قاتل در روز دوم فرودین ماه سال جاری در محل منزل پدری، در اثر مصرف زیاد مواد روان گردان شیشه با مقتول درگیر می شود و با وارد کردن ضربات یک کارد آشپزخانه اقدام به قتل  فجیع برادر بزرگتر خود می کند.

وی اعلام کرد: قاتل پس از انجام این عمل هولناک، برادر خود را در محل حیات خانه دفن می کند و پدر و مادر مسن خود را نیز تهدید می کند در صورت اطلاع به پلیس آنها را نیز خواهد کشت.

دادستان بم با اشاره به اینکه این حادثه در ایام شیوع کرونا اتفاق افتاده بود و رفت و آمدهای خانوادگی به حداقل ممکن رسیده بود و کسی به منزل آنها رفت و آمد داشته بود بنابراین کسی متوجه این حادثه هولناک نشده بود اظهار کرد: صبح امروز پدر خانواده این حادثه را به پلیس اطلاع می دهد و بلافاصله و ظرف کمتر از یک ساعت قاتل توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم دستگیر می شود.

ضیاالدینی بیان کرد: با حضور بازپرس ویژه قتل محل دفن مقتول خاک برداری و جسد مقتول جهت آزمایش های تکمیلی تحویل پزشکی قانونی شده است 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم خطاب به جوانانی که گرایش به مصرف مواد مخدر به ویژه موادصنعتی دارند، هشدار داد: شاید در مراحل اولیه مصرف این مواد عفیونی لذت های زودگذری داشته باشند اما مطمن باشید سرانجام قدم گذاشتن در این وادی ذلت خواهد بود.

وی خطاب به مسئولان مرتبط با امر مبارزه و مقابله با مواد مخدر در خصوص  اقدامات خزنده برای گســترش دامنه اعتیاد در جامعه ایرانی هشدار داد و گفت: امروزه اعتیاد به موادمخدر و روانگردان های جدید یک معضل مهم و تهدیدکننده امنیت اجتماعی و سلامت جامعه به حساب می آید.

ضیاالدینی با بیان اینکه موادمخدر در کنار اثرات درون خانواده ای و... به راحتی می تواند نیروی کار یک کشــور را تحت تأثیر خود قرار دهد ادامه داد: از همین رو قاچاقچیان موادمخدر که در واقع مافیای جان انسان ها و بشریت محسوب می شــوند بــا انگیزه سوء اســتفاده های فراوان ناشی از این فعالیت شوم، به سمت شگردهای جدید تولید، عرضــه موادمخدر و روانگردان های صنعتی جدیــد رفته و ســعی دارند بــا تغییر الگوی مصرف موادمخدر از ســنتی به صنعتی، بازار گسترده ای در بین اقشــار مختلف جامعه بــه خصوص طیــف جوان و نوجــوان اعم از تحصیلکرده و کم سواد ایجاد کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بم ، قتل ، مصرف شیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)