کد خبر: ۳۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان مطرح کرد:
استاندار کرمان با اشاره به تخریب باغ و نخیلات در مسیر سیل به روستای «جهر» از توابع شهرستان کرمان عنوان کرد: از سوی رییس دفتر رییس جمهور ابلاغ شده که باید با کسانی که در مسیل ها ساخت و ساز و کشاورزی انجام داده اند، برخورد قانونی شود.

با کسانی که در مسیل ها ساخت و ساز و کشاورزی انجام داده اند، برخورد قانونی شود/ برخی اصرار دارند بگویند کاری انجام نمی شود

استاندار کرمان با اشاره به تخریب باغ و نخیلات در مسیر سیل به روستای «جهر» از توابع شهرستان کرمان عنوان کرد: از سوی رییس دفتر رییس جمهور ابلاغ شده که باید با کسانی که در مسیل ها ساخت و ساز و کشاورزی انجام داده اند، برخورد قانونی شود.

دکتر"محمدجواد فدائی" ظهر امروز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: در سیل ابتدای فروردین ماه در شهرستان های جنوبی و روزهای اخیر در شهداد، مسائلی به وجود آمده که کار را دچار مشکل کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی گروه ها می خواهند مستقل عمل کنند، افزود: تداخل و مبهم شدن مسئولیت ها موجب می شود معلوم نباشد چه کسی باید پاسخگو باشد.

فدائی با بیان اینکه در مواردی به جای اینکه کار اصل باشد، تبلیغات اصل می‌شود، تصریح کرد: براساس قانون مدیریت بحران، تکلیف هر نهاد و ارگانی در زمان حوادث مشخص است و خدای ناکرده نباید ناهماهنگی موجب شود اصل کار مخدوش بشود.

استاندار کرمان با بیان اینکه از نظر ما روال مشخص است، گفت: برخی گروه ها و نهادها می خواهند خارج از مدیریت بحران فعالیت کنند که موجب اشکال می شود. باید قانون مدیریت بحران عینا اجرا شود و ذره ای تخطی از این قانون را مطلقا نمی پذیرم.

فدائی با اشاره به اینکه برخی اصرار دارند بگویند کاری انجام نمی شود، افزود: روز گذشته اعلام شد مصوبه سال قبل مبنی بر ایجاد خاکریز دور شهر اندوهجرد انجام نشده است که ما هر چه جستجو کردیم، مشخص شد چنین صورتجلسه ای وجود ندارد.

فدائی با بیان اینکه چه اصراری است که بگوییم کاری انجام نشده است؟ اظهار کرد: جایی که تنبلی و کم کاری باشد، برخورد می کنیم و با افراد بی تعهد و کسانی که کار نمی کنند، برخورد می کنیم. ضمن اینکه همه مسائل این نیست و انجام کار، به امکانات و اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به مطرح کردن برخی مطالب توسط بعضی افراد عنوان کرد: پیش بینی ها خیلی دقیق نیست و برای کل استان و به ویژه جنوب و شرق هشدار بارندگی و سیلاب داده شده بود و مشخص نبود در کدام نقطه سیل می آید.

استاندار کرمان گفت: ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد پنجشنبه که حادثه رخ داد، به من اطلاع داده شد و اقدام کردیم و این آمادگی را نشان می دهد لذا نباید به مطالب بی اساس دامن زد و آن را در جامعه پخش کرد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات افزود: در زمان حادثه، کارهای فوری باید به هر نحو که می شود(حتی با قرض از خزانه) انجام شود که مرمت قنوات و ... از جمله این کارهاست.

فدائی با اشاره به تخریب باغ و نخیلات در مسیر سیل به روستای جهر عنوان کرد: از سوی رییس دفتر رییس جمهور ابلاغ شده که باید با کسانی که در مسیل ها ساخت و ساز و کشاورزی انجام داده اند، برخورد قانونی بشود

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)