کد خبر: ۳۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد:
امیرحسین عبداله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا اپراتورهای جایگاه سوحت حق دریافت دستمزد برای زدن سوخت را دارند؟ اظهار کرد: به هیچ عنوان اپراتورهای جایگاه های سوخت حق دریافت وجهی بابت سوختگیری نداشته و هرگونه دریافت وجه در در این زمینه غیرقانونی است و اپراتورها اجازه ندارند که مبلغی را بابت سوختگیری دریافت کنند و در این مدت نیز شکایتی از این بابت نداشته ایم.

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به اینکه طی بازدیدهای که چند روز اخیر از جایگاه‌های سوخت شمال استان داشته ایم، در ۸۰ درصد جایگاه ها سوخت‌گیری توسط اپراتورها انجام می شد، در پاسخ به این سوال که آیا اپراتورهای جایگاه سوحت حق دریافت دستمزد برای زدن سوخت را دارند؟ اظهار کرد: به هیچ عنوان اپراتورهای جایگاه های سوخت حق دریافت وجهی بابت سوختگیری نداشته و هرگونه دریافت وجه در در این زمینه غیرقانونی است و اپراتورها اجازه ندارند که مبلغی را بابت سوختگیری دریافت کنند و در این مدت نیز شکایتی از این بابت نداشته ایم.

"امیرحسین عبداله‌زاده" در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح اقدامات شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه‌های سوخت گفت: در ابتدای اسفندماه سال گذشته، وزارت بهداشت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های مربوط به نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت را تدوین و ابلاغ کرد که بر این اساس پروتکل های بهداشتی به همه جایگاه‌های سوخت ابلاغ شد.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون امنیتی استانداری کرمان، عنوان کرد: در این کمیسیون مقرر شد سوحتگیری به صورت تلفیقی (اپراتور و مشتری) انجام پذیرد ضمن آنکه جایگاه‌داران را موظف به قرار دادن اقلام بهداشتی در جایگاه‌های سوخت از همان هفته اول اسفندماه سال گذشته، کردیم

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: علی‌رغم اینکه جایگاه‌داران تمایل به همکاری داشتند اما تهیه اقلام بهداشتی در ابتدای اسفندماه بسیار سخت بود و نارضایتی‌های وجود داشت لذا در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با رایزنی‌های که با تعدادی از شرکت‌های تولیدی اقلام بهداشتی انجام دادیم، آنها را به انجمن صنفی جایگاه‌داران معرفی کردیم تا اقلام بهداشتی مورد نیاز جایگاه داران تهیه شود.

وی با بیان این مطلب که به جایگاه‌دارانی که دستورالعمل‌ها را به صورت کامل رعایت نمی‌کردند، تذکرات لازم داده شد، تصریح کرد: یک روش برای گندزدایی محوطه جایگاه‌ها به جایگاه‌داران ارایه دادیم ضمن آنکه خود جایگاه داران نیز با شهرداری‌های مناطق در این رابطه در ارتباط بودند و ما نیز لحظه به لحظه جایگاه‌های سوخت سراسر استان را رصد می‌کردیم.

عبداله‌زاده با تاکید برآنکه بازدیدهای مستمر از جایگاه‌های سوخت همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت سطح استان تحت نظر و رصد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بوده و اگر موردی مشاهده کنیم که کوتاهی و سهل‌انگاری صورت می گیرد، قطعا با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بر جدیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: مردم می توانند موارد نخلف در زمینه عدم رعایت نکات بهداشتی توسط جایگاه داران سوخت را به شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اعلام کنند (شماره مستقیم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تهران در زمینه رصد تحلفات جایگاه‌داران در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل کروناویروس) و آنها لحظه‌ای این شکایات را بررسی و بلافاصله از استان ها جواب می خواهند ضمن آنکه مردم می توانند به صورت حضوری تخلفات احتمالی جایگاه داران را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اعلام کرد و ما قطعا موضوعات را پیگیری خواهیم کرد اما خوشبختانه تاکنون شکایات عمده ای از جایگاه داران در استان کرمان نداشته‌ایم.

وی «نازل»، «پنل کارت سوخت» و «دستگاه کارت‌خوان» را سه عامل انتقال ویروس کووید ۱۹ در جایگاه‌های سوخت برشمرد و تصریح کرد: در راستای گندزدایی سطوح در دسترس مردم در جایگاه های سوخت، یک نوع محلول ضد عفونی کننده خاص که کارخانه تولیدی آن نیز در استان وجود دارد به جایگاه‌داران معرفی کردیم که این محلول ضد عفونی کننده قوی بوده ضمن آنکه به تجهیزات نیز آسیبی وارد نمی‌کند.

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به اینکه طی بازدیدهای که چند روز اخیر از جایگاه‌های سوخت شمال استان داشته ایم، در ۸۰ درصد جایگاه ها سوخت‌گیری توسط اپراتورها انجام می شد، در پاسخ به این سوال که آیا اپراتورهای جایگاه سوحت حق دریافت دستمزد برای زدن سوخت را دارند؟ اظهار کرد: به هیچ عنوان اپراتورهای جایگاه های سوخت حق دریافت وجهی بابت سوختگیری نداشته و هرگونه دریافت وجه در در این زمینه غیرقانونی است و اپراتورها اجازه ندارند که مبلغی را بابت سوختگیری دریافت کنند و در این مدت نیز شکایتی از این بابت نداشته ایم.

عبداله‌زاده در خصوص میزان کاهش مصرف بنزین در استان کرمان در ایام کرونایی نیز به ایسنا گفت: درصد کاهش مصرف سوخت در استان در بازه‌های زمانی مختلف، متفاوت بوده به طوری که از ۲۸ اسفندماه سال ۹۸ تا ۵ فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش مصرف بنزین را در سطح استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در مجموع در ایام عید نوروز امسال مصرف بنزین کاهش چشمگیری پیدا کرده بود اظهار کرد: به‌طورکلی مصرف بنزین در استان کرمان در ۱۴ روز ابتدایی فروردین ماه سال جاری ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان  در زمینه ابزارهای شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در برخورد با جایگاه‌داران خاطی اظهار کرد: گزارشات تحلفات که از طریق اداره بهداشت یا رانندگان به ما اعلام شود مورد بررسی و در صورت تایید آن، در کمیسیون تخلفات مطرح و قطعا جایگاه‌دار متخلف را جریمه یا جایگاه را تعطیل خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

فرماندار جیرفت: همه امکانات خدماتی و امدادی استان پای کار هستند

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)