کد خبر: ۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با حضور استاندار ، اعضای هیأت امنای دانشگاه و سخنراني آقای دکتر خنیفر از طریق فضای مجازی برگزار شد.برگزاری همایش ملی با عنوان «آموزه‌های تربیتی مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» ، تخصیص اعتبار استانی به دانشگاه فرهنگیان، تجاری‌سازی فضاهای فیزیکی مشرف به خیابان پردیس‌های دانشگاه و نیز اختصاص 60 هکتار زمین جهت احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان از اهم مصوبات این جلسه بود.

 هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با حضور استاندار ، اعضای هیأت امنای دانشگاه و سخنراني  آقای دکتر خنیفر از طریق فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان در این جلسه ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور از استان کرمان به دلیل بر خورداری از ظرفیت‌های فراوان فرهنگی، تاریخی، آموزشی و پژوهشی و... و نیز دارا بودن شخصیت‌های برجسته و مشاهیر بزرگی از جمله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان استانی شاخص، مهم و از قطب‌های فرهنگی و آموزشی کشور یاد کرد.

 خنیفر اشتیاق و آمادگی خود را جهت دیدار با استاندار کرمان و نیز حضور در مراسم کلنگ‌زنی احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان ابراز داشتند.

ایشان همچنین از استاندار محترم، مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و سایر اعضای هیأت امنا به دلیل تلاش و همکاری در جهت اختصاص زمین برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه فدایی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور، ابراز امیدواری کرد برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان در استان گام‌های مؤثر و بلندی برداشته شود.

رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان نقش دانشگاه فرهنگیان را در آموزش و تربیت جوانان و نونهالان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم بسیار مهم دانسته و از همه دستگاه‌های اجرایی خواستند با این دانشگاه همکاری و مساعدت همه‌جانبه داشته باشند.

در ادامه این جلسه  عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ضمن اشاره به حضور فزاینده داوطلبان نخبه کنکور سراسری دانشگاه‌ها در کلیه گروه‌های آموزشی به ویژه در رشته‌های علوم انسانی در سال‌های اخیر، بر ضرورت ظرفیت‌سازی آموزشی، فرهنگی و رفاهی برای جذب دانشجو در این دانشگاه تأکید نموده و خواستار همکاری همه‌جانبه مؤسسات آموزشی، پژوهشی و اجرایی استان برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان شدند.

بنا بر این گزارش، برگزاری همایش ملی با عنوان «آموزه‌های تربیتی مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» ، تخصیص اعتبار استانی به دانشگاه فرهنگیان، تجاری‌سازی فضاهای فیزیکی مشرف به خیابان پردیس‌های دانشگاه و نیز اختصاص 60 هکتار زمین جهت احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان از اهم مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)