کد خبر: ۳۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
هفته پیش بود که اعلام شد تست کرونای حدود هفت نفر از بازیکنان و کادر تیم فوتبال گل گهر سیرجان مثبت شده است؛ اما حالا گل گهر اعلام کرده که تست کرونای بازیکنانی که گفته شد به ویروس کرونا مبتلا بودند، پس از انجام دو بار آزمایش منفی شده است.

در حالی هفته گذشته تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم گل گهر مثبت شده بود که حالا مدیر این تیم از منفی شدن نتیجه تست آنها طی چندین مرحله آزمایش خبر می‌دهد.

هفته پیش بود که اعلام شد تست کرونای حدود هفت نفر از بازیکنان و کادر تیم فوتبال گل گهر سیرجان مثبت شده است؛ اما حالا گل گهر اعلام کرده که تست کرونای بازیکنانی که گفته شد به ویروس کرونا مبتلا بودند، پس از انجام دو بار آزمایش منفی شده است.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه ظرف چند روز (یک هفته) تست افراد مبتلا به کرونا منفی شده است؛ در این خصوص با مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفتگو کردیم.

حیدر افسری گفت: تیم گل گهر تست اول پی سی آر را در آزمایشگاه آرامش در سعادت آباد انجام داد و بر اساس نتیجه آزمایشگاه نتیجه تست هفت نفر مثبت شد.

وی ادامه داد: پیش از این آزمایش، اعضای تیم گل گهر دو بار غربالگری خون انجام داده بودند و هیچ گونه علائمی دال بر وجود کرونا در بین اعضای تیم وجود نداشت. همچنین سی تی اسکن ریه این افراد نشان دهنده سلامت کامل آنها پس از تست اول پی سی آر بود.

وی ادامه داد: بر اساس شرایط گفته شده پس از قرنطینه نفرات، از یک تیم تخصصی واقع در بیمارستان دی برای بررسی موضوع دعوت شد و سه شنبه هفته گذشته تست دوم پی سی آر از کل تیم با حساسیت خاصی گرفته شد که نتیجه همه تست‌ها منفی شد.

مدیر تیم گل گهر سیرجان بیان کرد: با این وجود دیروز مجدداً برای اطمینان بیشتر تست سوم از نفراتی که تست پی سی آر اول آنها مثبت بود انجام شد که باز هم نتایج همه‌منفی بود.

وی با اشاره به اینکه تمامی اسناد این تست‌ها موجود است، افزود: با این وجود حدود ۱۰ روز نفراتی که تستشان مثبت شده بود قرنطینه بودند اما با مشخص شدن اینکه در سلامت هستند از امروز عصر به جمع نفرات دیگر تیم اضافه می‌شوند.

افسری در پاسخ به اینکه آیا مسئولان سازمان لیگ با به تعویق افتادن بازی گل‌گهر با سپاهان موافقت کردند؟ عنوان کرد: در رابطه با بازی سپاهان‌هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده اما قول مساعدت در این زمینه را با توجه به شرایط خاص تیم گل گهر داده اند.

منبع: مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)