کد خبر: ۳۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار جیرفت بر لزوم رعایت هشدارهای بهداشتی توسط مردم و کارکنان دستگاه های اجرایی در این منطقه تاکید کرد و گفت: باتوجه به آمار رو به رشد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب استان کرمان که بخشی قابل توجهی از آنها کارمندان ادارات هستند، لذا مقرر شد دستگاهای اجرایی جنوب استان با محدودیت هایی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

فرماندار جیرفت از آمار ۴۰ درصدی ابتلای کارکنان دولت در این منطقه به کووید ۱۹ ابراز نگرانی کرد.

ابوذر عطاپور وزیری ضمن ابراز نگرانی از روند صعودی ویروس کرونا در جنوب استان کرمان افزود: متاسفانه ۴۰ درصد مبتلایان به کووید ۱۹ در جنوب استان کرمان را کارکنان دولت تشکیل می دهند که جای نگرانی  دارد.

وی بر لزوم رعایت هشدارهای بهداشتی توسط مردم و کارکنان دستگاه های اجرایی در این منطقه تاکید کرد و گفت: باتوجه به آمار رو به رشد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب استان کرمان که بخشی قابل توجهی از آنها کارمندان ادارات هستند، لذا مقرر شد دستگاهای اجرایی جنوب استان با محدودیت هایی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

فرماندار جیرفت حضور یک سومی کارمندان را در رعایت فاصله گذاری اجتماعی امری ضروری دانست و افزود: علاوه بر این اگر کارمندان دولت بدون ماسک و رعایت نکات  بهداشتی موثر بر شیوع کووید ۱۹ در محل کار خود حاضر بشوند با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیماریابی فعال را علت افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در جنوب استان کرمان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با جدیت به دنبال شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب استان کرمان هستیم و قطعا بدانید موارد مثبت خود به خود به مراکز بهداشتی ما مراجعه نکرده‌ اند.

عطاپور وزیری علت افزایش آمار کارمندان مبتلا به ویروس کرونا در جنوب کرمان را  مراجعات ارباب رجوع دانست و اظهار کرد: اینکه گفته می شود چرا کارمندان دولت علی رغم اینکه افراد تأثیر گذار جامعه هستند در رعایت نکات بهداشتی کوتاهی کردند و ۴۰ درصد موارد مثبت را تشکیل می دهند، اینطور نیست؛ بلکه علت ابتلای کارمندان به ویروس کرونا به مراجعات ارباب رجوع هایی برمی گردد که هشدارها را نادیده گرفته اند.

فرماندار جیرفت از مردم و گردشگران خواست در روزهای تعطیل پایان هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق گردشگری حضور پیدا کنند.

وی با تایید انتقاد به عدم وجود سرویس بهداشتی در محور گردشگری «جیرفت - دلفارد - ساردوییه» گفت:متاسفانه زیرساخت های بهداشتی در این محور پرتردد وجود ندارند.

فرماندار جیرفت از پیشنهادات مردمی در آگاه سازی افکار عمومی نسبت به اپیدمی کرونا ویروس استقبال کرد و افزود: همواره تاکید داشته ایم که هر کسی به هر نوعی که می تواند در آگاهی بخشی جامعه نسبت به این ویروس همراهی کند و ما نیز قطعا از این نوع آگاهی های سازنده و موثر استقبال خواهیم کرد.

عطاپور وزیری اعمال محدودیت  تردد در ورودی های جنوب استان کرمان را  (از سمت استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان) مشروط به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: کنترل ورودی های جنوب استان کرمان را به ستاد استانی مقابله با کرونا پیشنهاد داده ایم و منتظر تصمیم گیری نهایی هستیم

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)