کد خبر: ۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» با اشاره به اینکه هر چند بازیگران ژاپنی پروژه به خوبی با گروه فیلمبرداری همکاری داشتند، اما بازیگر اصلی زن فیلم که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد، مشکلات بسیاری را در مسیر اکران فیلم به‌وجود آورده است، در این باره توضیح داد: خانم مهناز افشار بازیگر اصلی این فیلم در شرایطی به این پروژه پیوست که دستمان برای انتخاب‌های دیگر باز بود، اما کارگردان ژاپنی برای حضور این بازیگر در فیلم تاکید داشت، این بازیگر با حواشی بسیاری به این پروژه پیوست و ما در شرایط بسیار سختی «مهمانخانه ماه نو» را به پایان رساندیم و در نهایت کارگردان پروژه هم از انتخاب و حضور این بازیگر پشیمان شد.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» همزمان با اکران آنلاین این فیلم سینمایی، درباره تجربه تولید مشترک این فیلم با عوامل ژاپنی گفت: تیم ژاپنی که به ایران آمده بود به خوبی با ما همکاری داشتند و سعی می‌کردند همه کارها را بر اساس برنامه‌ریزی انجام دهند و به طور کامل هم به قراردادهای خود عمل کردند.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: اصولاً درباره تولید کارهای مشترک سینمایی، همواره نظر مثبتی داشته‌ام و معتقدم باید این نوع از تولیدات سینمایی در کشور ادامه داشته باشد و سینماگران ایرانی بتوانند با همه کشورها کار مشترک تولید کنند. چرا که به لحاظ حرفه‌ای تجربه خوبی کسب می‌شود و تبادل فرهنگی خوبی هم در قالب این آثار با دیگر کشورها خواهیم داشت، علاوه بر آن، فیلم می‌تواند به راحتی در کشورهای دیگر نیز اکران خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این فیلم زودتر از ژاپن در ایران اکران شده است، البته نسخه ژاپنی این فیلم نسبت به نسخه ایرانی آن متفاوت بوده و ۱۰ دقیقه طولانی‌تر از نسخه ایرانی است. البته برخلاف ایران که فیلم به صورت آنلاین عرضه شد، «مهمانخانه ماه نو» قرار است در ژاپن، روی پرده سینماها برود و اکران عمومی شود.

نوروزبیگی در ادامه ضمن ابزار عدم رضایت از شرایط عرضه این فیلم سینمایی افزود: اکران آنلاین این فیلم نزدیک به ۱۰ روز است که آغاز شده اما استقبال چندانی از این پروژه نشد، چرا که بنا به عملکرد نامناسب یکی از بازیگران ایرانی فیلم، نتوانستیم تبلیغات مناسبی برای آن داشته باشیم.

بازیگری که کارگردان از انتخابش پشیمان شد!

نوروزبیگی با اشاره به اینکه هر چند بازیگران ژاپنی پروژه به خوبی با گروه فیلمبرداری همکاری داشتند، اما بازیگر اصلی زن فیلم که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد، مشکلات بسیاری را در مسیر اکران فیلم به‌وجود آورده است، در این باره توضیح داد: خانم مهناز افشار بازیگر اصلی این فیلم در شرایطی به این پروژه پیوست که دستمان برای انتخاب‌های دیگر باز بود، اما کارگردان ژاپنی برای حضور این بازیگر در فیلم تاکید داشت، این بازیگر با حواشی بسیاری به این پروژه پیوست و ما در شرایط بسیار سختی «مهمانخانه ماه نو» را به پایان رساندیم و در نهایت کارگردان پروژه هم از انتخاب و حضور این بازیگر پشیمان شد.

وقتی کارگردان ژاپنی هم از کار با مهناز افشار پشیمان شد + جزئیات

تهیه‌کننده «مهمانخانه ماه نو» ادامه داد: این بازیگر عوامل ژاپنی این پروژه را بسیار اذیت می‌کرد و بیش از هر چیز به حواشی می‌پرداخت و این در حالی است که با توجه به مهمان‌دوستی ایرانی‌ها ما همه تلاش خود را کردیم تا این گروه با رضایت ایران را ترک کنند، که البته به نظر می‌آمد دلخور شده بودند و آنچه که از حضور در سینمای ایران تصور کرده بودند، اجرایی نشد و حتی بخشی از سکانس‌ها به دلیل این بی‌نظمی‌ها گرفته نشد.

وی تاکید کرد: این بازیگر فیلم، زمانی هم که از ایران خارج شد اعمالی انجام داد که شرایط را برای نمایش فیلم ما بسیار بد کرد و با ارتباطی که با لوس‌آنجلسی‌ها گرفت و در برنامه آنها شرکت کرد، به سرمایه‌گذاران ما صدمه زد و موجب ضرر بیشتر ما شد. به گونه‌ای که اکران این فیلم مرحله به مرحله به تعویق افتاد، این در حالی است که ما در ابتدا سرگروهی سینما آزادی را برای اکران فیلم گرفته بودیم اما متاسفانه این برنامه‌ریزی به تعویق افتاد و در نهایت تصمیم گرفتیم که «مهمانخانه ماه نو» را در گروه آزاد اکران کنیم. این امر نیز به دلیل بسته شدن سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد و حالا ناگزیر از تن دادن به اکران آنلاین شدیم.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: واقعیت این است که به‌عنوان تهیه‌کننده این بازیگر زن را در این فیلم آورده بودیم که شاید بتوانم تبلیغ مناسبی براساس حضور او برای اکران داشته باشیم اما با بی تعهدی این بازیگر نسبت به پروژه سبب شد تا نتوانیم تبلیغ مناسبی داشته باشیم و عجیب اینکه شنیده‌ام همزمان با اکران آنلاین فیلم، این بازیگر از طریق فضای مجازی، بابت بازی در این فیلم عذرخواهی کرده است! به نظرم بهتر است با توجه به پشیمانی که برای حضور در این پروژه ابراز کرده، دستمزدی که گرفته را هم عودت بدهد!

نوروزبیگی تأکید کرد: این اولین همکاری من با این بازیگر در سینمای ایران بود و اعتراف می‌کنم تا به امروز ندیده بودن که یک بازیگر تا این اندازه گروه تولید فیلم را آزار بدهد و سنگ‌اندازی کند!

تجربه همکاری با بازیگر «اوشین»

تهیه‌کننده «مهمانخانه ماه نو» در پایان درباره دیگر بازیگران این فیلم به‌خصوص چهره‌های بین‌المللی آن گفت: همکاری با آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش «اوشین» در این فیلم بسیار خوب بود، حتی قرار بود همزمان با اکران عمومی به ایران هم بیاید و در مراسم فرش قرمز حضور داشته باشد که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه کنسل شد. همچنین ماساتوشی ناگاسه دیگر بازیگر این فیلم نیز یک هنرمند حرفه‌ای و هالیوودی است که حضور بسیار حرفه‌ای در این فیلم داشت و همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.

منبع: مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)