کد خبر: ۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر‌عامل شرکت برق استان کرمان از مطالبه ۱۳۰ میلیاردی شرکت برق خبر داد و گفت: ۴۵ میلیارد تومان از بدهی مربوط به دستگاه‌های دولتی است.

محمود شهبا با بیان اینکه در استان کرمان یک میلیون و 200 هزار مشترک برق داریم اظهار داشت: صنعت برق بودجه آن چنانی از محل درآمدهای عمومی نمی‌گیرد و هزینه‌های آن از مشترکان تامین می‌شود.

وی با عنوان اینکه در جنوب استان کرمان 60 میلیارد تومان مطالبات اداره برق است که از این مبلغ 15 میلیارد تومان آن مطالبات شرکت برق از دستگاه‌های دولتی است ادامه داد: در شمال استان کرمان 70 میلیارد تومان مطالبات شرکت توزیع برق است که 30 میلیارد تومان از این مقدار مربوط به دستگاه‌های اجرایی استان است.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با اشاره به بدهی دستگاه‌های دولتی به شرکت توزیع نیروی برق گفت: دستگاه‌های دولتی پرداخت بدهی برق مصرفی خود را در دستور کار قرار بدهند.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه مسئول جامعه اسلامی باید کارهایش بعد از اقامه نماز باشد و حضرت علی(ع) بر آن تاکید دارند اظهار داشت: مدیران در بحث ترویج فرهنگ نماز باید دلسوزتر از همه پرسنل باشند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها شورای اقامه نماز دارند که نیاز است جلسات این شورا در دستگاه‌ها برگزار شود گفت: مدیران به امر نماز خانواده پرسنل نیز باید توجه داشته و برای این موضوع برنامه داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با بیان اینکه توجه به طرح‌های بومی و ابتکاری برای نماز نیاز است و باید سعی شود این طرح‌ها در دستگاه‌ها اجرایی شود ادامه داد: سامانه سجاده برای ارزیابی دستگاه‌ها در بحث نماز است.

وی با اشاره به اینکه از دو سال قبل این سامانه تهیه شده و دستگاه‌ها فعالیت‌های خود در این رابطه را در سامانه گزارش می‌دهند افزود: دستگاه‌های اجرایی استان در بازدید میدانی وضعیت خوبی دارند اما در بارگذاری اقدامات در سامانه ضعیف عمل کردند که در سطح کشور برای استان خوب نیست.

عرب‌پور با عنوان اینکه طرح آموزشی "مکنت" در سطح مدیران با اساتید کشوری برای آنها اجرایی می‌شود گفت: اقامه نماز جماعت در ادارات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

وی ادامه داد: از آنجا که مساجد باز شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری نماز جماعت وجود دارد مدیران به این فریضه و واجب الهی اهمیت دهند و امکان برگزاری نماز را فراهم کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)