کد خبر: ۳۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: متاسفانه تقسیم‌بندی منطقه‌ای که در استان وجود دارد، به هیچ عنوان برای استان مفید نبوده و نخواهد بود زیرا این موضوع جلوی اینکه افراد شایسته و لایق در جایگاه لازم قرار بگیرند را گرفته و این تقسیم بندی منطقه‌ای باعث عقب‌ماندگی استان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: متاسفانه تقسیم‌بندی منطقه‌ای که در استان وجود دارد، به هیچ عنوان برای استان مفید نبوده و نخواهد بود زیرا این موضوع جلوی اینکه افراد شایسته و لایق در جایگاه لازم قرار بگیرند را گرفته و این تقسیم بندی منطقه‌ای باعث عقب‌ماندگی استان شده است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز پنجم تیرماه در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در دوره جدید مجلس جلسات منظمی با نمایندگان مجلس و مسئولین استان خواهیم داشت تا مشکلات استان را با همفکری یکدیگر حل کنیم.

وی به موضوع تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و نقشه ها و توطئه های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: هرچه زمان بیشتر می گذرد دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی نیز بیشتر می‌شود زیرا جمهوری اسلامی پیشرفت بیشتری می‌کند و دشمن نمی تواند این پیشرفت را تحمل کند لذا توافق با دشمن خیال واهی است و بدانید که دشمن، همواره دشمن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سعی استکبار برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف، تصریح کرد: دشمن همواره به فکر این است که چه کاری انجام دهد تا این پرچم عدالت‌خواهی که از سوی جمهوری اسلامی ایران برفراشته شده و سربلند گردیده را پایین بیاورند بنابراین در این راه انتظار می رود نخبگان کشور عاقلانه و خردمندانه رفتار و عمل کنند.

علیدادی‌سلیمانی بحث اقتصادی را یکی از مباحث مهم امروز کشور دانست و بیان کرد: از نظر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی در کشور مشکل نداریم و امیدواریم مجلس با هماهنگی بین همه آحاد جامعه اقتصاد را به رونق بیندازد تا معیشت مردم روز به روز بهتر شود.

وی تعامل و تعاون را یکی از چالش‌های استان برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه در استان کرمان شاهد هستیم که برخی دستگاه‌ها با یکدیگر کارهای هماهنگ انجام نمی‌دهد که امیدواریم نمایندگان مردم در خانه ملت بتوانند یک تعامل و تعاون خوبی را در استان ایجاد کنند.

امام جمعه کرمان با انتقاد از عدم توازن توسعه در نقاط مختلف استان، عنوان کرد: متاسفانه این عدم توازن باعث شده که ثروت استان در کل استان به صورت یکسان توزیع نشود.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: متاسفانه تقسیم‌بندی منطقه‌ای که در استان وجود دارد، به هیچ عنوان برای استان مفید نبوده و نخواهد بود زیرا این موضوع جلوی اینکه افراد شایسته و لایق در جایگاه لازم قرار بگیرند را گرفته و این تقسیم بندی منطقه‌ای باعث عقب‌ماندگی استان شده است.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار بر لزوم توجه به آموزش و پرورش در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار کرد: باید به مبحث آموزش توجه لازم کرد.

رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به موضوع بیکاری و ارتباط آن با مسایل و مشکلات دیگر جامعه پرداحت و بیان کرد: بیکاری موجب خوشبینی یا بدبینی افراد به نظام و دین می‌شود لذا ایجاد اشتغال نیاز به همکاری همه ارکان جامعه دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان شهربابک اعتیاد خانم ها و دخترها نگران کننده است که این موضوع برای جامعه یک بحران خواهد بود و اگر این روند جلو برود چیزی از جامعه باقی نخواهد ماند لذا باید همه به این موضوع توجه ویژه داشته و به دنبال یک راهکار اساسی برای حل این مشکل باشیم.

منبع: ایسنا
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)