کد خبر: ۳۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خط قرمزهای دارد اما اینکه چه کسی به چه کسی رای داده به ما ربطی ندارد، بیان کرد: سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است. سپاه اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه، نگاه با ما و بر ما نیست.

فرمانده سپاه ثارالله: برای خدمت به مردم نیز از کسی اجازه نمی‌گیریم/ اینکه چه کسی به چه کسی رای داده به ما ربطی ندارد/ سپاه اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است افزود: سپاه اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه با ما و بر ما نیست.

سردار حسین معروفی صبح امروز پنجم تیرماه در دیدار مجمع نمایندگان استان با وی گفت: در مجلس یازدهم باید انسجام محسوسی به وجود آید. متاسفانه برخی‌ها به دنبال این بودند که مجلس یازدهم را ضعیف نشان دهند که خوشبختانه تاکنون اعضای مجلس شورای اسلامی هوشمندانه رفتار کرده‌اند و امیدواریم با یک انسجام مثال زدنی، عملکردی در خور شان انقلاب اسلامی داشته باشید.

وی با تاکید برآنکه فرهنگ انسجام باید زمزمه مجلس یازدهم باشد، تصریح کرد: فلسفه مجمع، یک صدا بودن است، باید در سیاست‌گذاری‌هایمان راهبردی ببینیم منافع منطقه‌ای در نظر گرفته شود و نقطه‌ای عمل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خط قرمزهای دارد اما اینکه چه کسی به چه کسی رای داده به ما ربطی ندارد، بیان کرد: سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است. سپاه اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه، نگاه با ما و بر ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از خط قرمزهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم می‌باشند اظهار کرد: ما آتش به اختیار هستیم و همواره در خدمت مردم خواهیم بود و برای خدمت به مردم نیز از کسی اجازه نمی‌گیریم. به غیر از سلاح و مهمات، دیگر هر آنچه در سپاه است متعلق به مردم بوده و سپاه جان پناه مردم و سد بلای مردم و ولایت خواهد بود.

معروفی عمل سپاه در بحران‌ها را عمل‌گرایی عنوان کرد و اظهار کرد: به هیچ عنوان نگاهی قومی و مذهبی در خدمت به مردم در سپاه وجود ندارد. برای ما اصلا مهم نیست که مردم به چه کسی رای داده‌اند. در بحران برای ما فرقی ندارد که چه کسانی دچار بحران شده‌اند؛ برای ما خود مردم مهم هستند و در مواقع بحرانی صرفا به فکر امدادرسانی به مردم هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدام اخیر سپاه در خرید پیاز کشاورزان جنوب استان کرمان بیان کرد: باید دست دلال را قطع کرد. چرا نباید اجازه دهیم نان به سفره مردم برود. باید سفره مردم را در یابیم. و این اقدام سپاه برای خرید محصولات پیاز کشاورزان جنوب استان کرمان نیز برای حذف دلالی‌ها بوده که امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی مناسب دیگر شاهد چنین وضعیتی برای کشاورزان جنوب استان کرمان در فصل برداشت محصولات آنها نباشیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در سیل ابتدای سال جاری در جنوب و شرق استان و همچنین شهرستان کرمان اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد سپاه ثارالله استان عملیات تکمیل سیل بند جیرفت تا پشت جازموریان را ادامه دهد که امیدواریم با تکمیل این سیل بند دیگر شاهد وقوع سیلاب در این منطقه نباشیم

فرمانده سپاه ثارالله استان خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به هیچ نماینده‌ای در رابطه با هیچ شخص خاصی زنگ نخواهم زد و اگر تماسی با شما داشته باشم ضرفا برای منافع مردم، نظام و مکتب حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

معروفی در بخش دیگری از صحبت های خود به تشریح و تبیین شخصیت شهید سلیمانی پرداخت و با تاکید بر اینکه قله مکتب حاج قاسم سلیمانی، کرمان است افزود: نمی‌گذاریم شهید حاج قاسم سلیمانی صرفا در یک نام و خاطره خلاصه شود، شهید سلیمانی یک مکتب بوده و این مکتب نیز تنها در جبهه مقاومت خلاصه نمی‌شود لذا عقبه، گذشته و حال را باید در این راه در نظر بگیریم.

وی با اشاره به ثبت ملی اردوی راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را به مدارس و دانشگاه‌ها برده و این مکتب را از طریق مدرسه و دانشگاه وارد خانواده ها و جامعه کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح جزییات برنامه های اردوی راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در این طرح، مجموعه بیت‌الزهرا(س) را به محل روایت‌گری تبدیل کرده ضمن آنکه موزه دفاع مقدس که توسط شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شده در این برنامه های اردویی قرار گرفته است ضمن آنکه مجوز لازم برای راه‌اندازی موزه شهید سلیمانی در کرمان را نیز اخذ کردیم و بنا داریم زندگی حاج قاسم را در این موزه به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های نمایندگان استان، در ادامه خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه راهبردی برای ساری و جاری کردن مکتب حاج قاسم به ما کمک کنید.

معروفی همچننی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های سپاه ثارالله استان کرمان برای برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: برای سالگرد شهید سلیمانی، ۸ برنامه تعریف کردیم که برای اجرای این برنامه‌ها دو سناریو در شرایط کرونایی و یا بدون کرونا تعریف و تدوین شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)