کد خبر: ۳۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ۱۵۰۰ میلیارد تومان اضافه بر تکالیفی که دولت بر استان در بحث مالیات گذاشته بود، مالیات پرداخت شده که بی‌تدبیری دولت بوده و سوال این است که چرا نباید این پول در خود استان خرج شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درخواست تشکیل ستاد حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران را داریم، گفت: در مجمع نمایندگان استان کرمان، کارآمدی را با حضور هر ۱۰ نماینده استان دنبال می کنیم.

شهباز حسن پور با بیان اینکه اکثریت مجرمان دستگیر شده در سال گذشته در استان بیکار بوده اند، افزود: سهل انگاری صورت گرفته که باید در هر بخشی که هست، جبران شود. معیشت، اقتصاد، اشتغال و مسکن مردم از اصلی ترین امور در دستور کار مجمع نمایندگان با استفاده از همه ظرفیت ها و بدون نگاه جناحی است و معتقدیم باید از همه ظرفیت های استان به نحو مطلوب استفاده شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پذیرفته نیست در استان کرمان با این همه ظرفیت، بیش از ۳۰۰ فرزند شهید بیکار باشند و همه ما وظیفه داریم این مسائل را به جد پیگیری کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در مسائل کلان استان برنامه های خوبی تدارک دیده ایم و یکی از بحث های مهم آب شرب است و در یک ماه گذشه بیش از ۱۰ جلسه با استاندار در تهران داشتیم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ۱۵۰۰ میلیارد تومان اضافه بر تکالیفی که دولت بر استان در بحث مالیات گذاشته بود، مالیات پرداخت شده که بی‌تدبیری دولت بوده و سوال این است که چرا نباید این پول در خود استان خرج شود.

حسن‌پور عصر امروز پنجم تیرماه در نشست مشترک هیات رئیسه اتاق بازرگانی و مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: اگر استان کرمان یک ایالت در نظر بگیریم همه زمینه‌های توسعه را دارد و به جرات می توان عنوان کرد که استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار بالای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه معضل و مشکل کشور و به تبع آن استان کرمان بحث اشتغال است، تصریح کرد: از هر نوع اقدامی برای ایجاد اشتغال در استان کرمان حمایت می‌کنیم. ما به دنبال اجرای مکتب سردار سلیمانی در کرمان هستیم و مکتب سلیمانی وقت نمی‌شناسد. یک لحظه تصور کنید اگر سردار سلیمانی در سوریه و عراق نبود اکنون چه وضعیتی داشتیم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ۱۵۰۰ میلیارد تومان اضافه بر تکالیفی که دولت بر استان در بحث مالیات گذاشته بود، مالیات پرداخت شده که  بی‌تدبیری دولت بوده و  سوال این است که چرا نباید این پول در خود استان خرج شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: باید بخشی از این پول دریافت مالیات اضافی به خود استان برگردد اما تا کنون برگشت داده نشده است و دولت باید پاسخگو باشد

وی با ابراز تاسف از اینکه از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی در استان کرمان به خوبی استفاده نکرده ایم بیان کرد: شرکت «شستا» بخشی از سرمایه استان کرمان را در اختیار دارد اما جای سوال است که این شرکت تاکنون چه کاری برای استان کرمان انجام داده است و باید در این راستا بخش خصوصی و به ویژه اعضای اتاق بازرگانی مطالبه‌گری داشته باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احیای جاده ابریشم برعهده و وظیفه کرمانی‌هاست خاطر نشان کرد: دولت‌ها ثابت کرده‌اند که کارآمد نیستند بنابراین نباید منتظر دولت باشیم و باید خودمان آستین بالا بزنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)