کد خبر: ۳۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که دنبال مذاکره و سازش هستند، به بیراهه و به راه ذلت و خواری می روند که خلاف مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که دنبال مذاکره و سازش هستند، به بیراهه و به راه ذلت و خواری می روند که خلاف مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام است.

حسین مظفرشامگاه شنبه هفتم تیرماه در برنامه "یاد یاران" ویژه گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: براساس آیات قرآن کریم، شهیدان جاودانگان تاریخ هستند. هرکس توفیق شهادت ندارد و هرکس لیاقت قربانی دادن در راه خدا را ندارد و خانواده شهداء باید به خود افتخار کنند.

وی با اشاره به اینکه شهداء به منتهای آرزوی خود رسیده اند، افزود: شهداء برای این جاودانه هستند که قطره وجودی خود را به اقیانوس خالق هستی پیوند زده اند. 

مظفر در ادامه با اشاره به حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: سیاه ترین کارنامه در میان دولت ها کارنامه آمریکا در مسئله حقوق بشر است و اگر چه می توانست حقوق بشر دستاوردی برای حفظ حقوق انسان ها باشد اما دستاویزی برای سلطه و جنایات آمریکا شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: تاریخ آمریکا از لحظه شل گیری مبارزه با سیاه پوستان زبا زد است و کسانی که در آن سرزمین زندگی می کنند هنوز این نژادپرستی در وجود امریکایی ها استمرار دارد و تنها بحث فرد سیاه پوستی نیست که با فشار زانوی پلیس بر گلویش کشته شد.

وی اظهار کرد: تاریخ آمریکایی ها مملو از این جنایات است و دخالت آمریکا در صدها کشور و ایجاد ۱۵۶ پایگاه نظامی در پنج قاره دنیا نشان از نادیده گرفتن حقوق بشر است و آمریکا روسیاه تر از آن است که پرچمدار حقوق بشر باشد.

مظفر تصریح کرد: ایران اسلامی از نخستین روزهای انقلاب آماج توطئه ها و سلطه گری و جنایت های امریکا بوده و البته در رژیم گذشته ردپای آمریکا در ایران وجود داشت و ایران وابسته و حقیر را آنها ساخته بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز به نقطه ای نورانی در جغرافیای زمین تبدیل و نقطه آمال حق گرایان دنیا شده است افزود: آمریکا از هیچ تلاشی برای مقابله با جمهوری اسلامی تاکنون فروگذار نکرده است اما مردم ما با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری در حیات سیاسی اجتماعی، ایستاد و مقاومت کرد و با پایداری ملت و قربانی صدها هزار فرزندان این نسل موجب شد آمریکا به اهداف خود در ایران نرسد و حسرت تصرف یک وجب خاک ایران را به گور بردند.

مظفر با بیان اینکه ملت ایران با ۴۰ سال عبور از گردنه های تهدید و تحریم عظمت خود را در دنیای امروز حفظ کرده است گفت: راه و رمز این پیروزی، استقامت و پایداری ملت در برابر وفاداری به آرمان های انقلاب، امام و شهیدان و استقامت در برابر سختی هایی بوده که بر ملت وارد شده و این ملت کارستان کرده است.

وی تصریح کرد: تحلیل رفتار مردم ایران شدنی نیست و خود تحلیلگران غرب ابراز عجز کرده اند که این مردم علی رغم معترض بودن به وضع اجرایی، وقتی پای انقلاب و رهبرشان در میان است با تمام وجود حاضر می شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ملت ایران این استقامت و پایداری را مرام خود قرار داده و رمز سرافرازی این ملت عبور از گردنه های سخت است و ملت ترسو هرگز نمی تواند به عظمت و اقتدار برسد افزود: نمی گوییم این انقلاب مشکلات ندارد، ما مشکلات را می دانیم اما معتقدیم با همه مشکلات این انقلاب تنها انقلاب الهی است که در جغرافیای زمین مورد عنایت خداوند است و باید قدر بدانیم.

مظفر بیان کرد: کسانی که دنبال مذاکره و سازش هستند، به بیراهه و به راه ذلت و خواری می روند که خلاف مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه یک نظریه پرداز غربی می گوید علت مقابله مردم با رژیم شاه و پیروزی انقلاب، مواجهه آسان آنها با مرگ بود؛ یعنی روحیه شهادت طلبی و درس گیری از مکتب عاشورا، بیان کرد: براساس اعلام غربی ها، زمانی که این ملت با بال استقامت و ولایت(شهادت) پرواز می کند هرگز نمی توان بر این ملت و مملکت پیروز شد و باید قدر این انقلاب را بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مسئولان مسئولیت خطیری دارند و به فرموده امام خمینی(ره) محرومان و فقراء صاحب انقلاب هستند و انقلاب باید به اینها رسیدگی کند که نگذاشتند؛ بخشی از آن مربوط به عملکرد مسئولان بوده و باید مواخذه شوند و بخش دیگر مربوط به مشکلاتی است که بر کشور ما تحمیل کردند از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، ۱۷ هزار شهید ترور و سکوت حقوق بشر امریکایی در برابر آن، تحریم و ...

مظفر با تاکید بر اینکه راه پرفراز و نشیبی را در پیش داریم و باید همچنان راه استقامت و پایداری را پیشه کنیم و خداوند وعده نصرت داده و در سایه پایداری وعده خداوند محقق می شود خاطر نشان کرد: کسانی که از انقلاب بریده و از آرمان های انقلاب پشیمان شده اند، خداوند آنان را ذلیل و ملت آنها را منفور کرده است.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)