کد خبر: ۳۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها، ائمه جمعه شهرستان های استان کرمان در خطبه های این هفته خود ضمن موضع گیری و انتقاد از نامه موسوس خوئینی به رهبری،اعلام کردند که مسئولانی که امکانات کشور قبلا دست آن ها بوده یا کسانی که هم اکنون امکانات را در اختیار دارند باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و باید در برابر آن پاسخگو باشند نه نقش اپوزیسیون را بازی کرده و علیه نظام موضع گیری کنند.

80درصد بودجه از آن دولت است و تنها 20درصد بودجه در اختیار نیروهای مسلح و دیگر قوا است/ عده ای بجای حل مشکلات مردم و پاسخگویی، ادای طلبکاران را در می آورند و مدام به مردم آدرس غلط می دهند/مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نطام و قاتلان شهید حاج قاسم  سلیمانی را نمی دهند /نباید گذاشت با اشتباه یک‌نفر، کلیت اسلام و انقلاب زیر سوال برود

به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها، ائمه جمعه شهرستان های استان کرمان در خطبه های این هفته خود ضمن موضع گیری و انتقاد از نامه موسوس خوئینی به رهبری،اعلام کردند که مسئولانی که امکانات کشور قبلا دست آن ها بوده یا کسانی که هم اکنون امکانات را در اختیار دارند باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و باید در برابر آن  پاسخگو باشند نه نقش اپوزیسیون را بازی کرده و علیه نظام موضع گیری کنند.

 

نام شهرستان  نام خطیب  چکیده خطبه 
رفسنجان 

حجت الاسلام والمسلمین عسکری

اگر امروز مردم آمریکا و اروپا اعتراض می کنند برای این است که در پرونده ضد حقوق بشری آمریکا جنایت های ددمنشانه ای همچون حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافری جمهوری اسلامی و شهادت ۲۹۸ سرنشین آن است.

بیماری کرونا را جدی بگیرید، زندگی و اقتصاد را نمی شود تعطیل کردو بایستی با رعایت مسائل بهداشتی به زندگی ادامه دهیم .

راور

حجت الاسلام والمسلمین علی تویسرکانی

امروز به واسطه مشکلات اقتصادی و گرفتاری هایی که مردم دارند بیشتر بحث مفاسد اقتصادی مطرح است و یکی از مولفه های مهم در اقتصاد مقاومتی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد اقتصادی و مالی است.

فهرج 

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی

از جمله اهداف این نامه نوشتن ها دوقطبی کردن کشور، چراغ سبز نشان دادن به استکبار و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.مشکل اصلی کشور شماهایی هستید که با نامه نگاری سعی در انحراف افکار از ریشه مشکلات دارید.
نرماشیر

حجت الاسلام والمسلمین صادق زابلی زاده

با روی کار آمدن مجلس انقلابی خیلی از مشکلات کشور حل می شوند همانطور که با آمدن حجت الاسلام رئیسی جلوی خیلی از مفاسد گرفته شد.

کسانی که اقصاد کشور را بهم ریختند و باعث فساد شدند باید به سزای اعمالشان برسند.

 

نودژ حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک

مسئولانی که امکانات کشور قبلا دست آن ها بوده یا کسانی که هم اکنون امکانات را در اختیار دارند باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و باید در برابر آن  پاسخگو باشند نه نقش اپوزیسیون را بازی کرده و علیه نظام موضع گیری کنند.

عده ای بجای حل مشکلات مردم و پاسخگویی، ادای طلبکاران را در می آورند و مدام به مردم و جامعه آدرس غلط می دهند چرا که عده ای همچنان به دنبال سازش و مذاکره با آمریکا هستند، آنان باید بدانند مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نظام و قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی را نمی دهند.

ریگان

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ریگانی

 آمریکایی که مدعی حقوق بشر است این روز ها به مردم خودش رحم نمی کند و شاهد تظاهرات گسترده در شهر های مختلف این کشور هستیم.

از مسئولان اجرایی و استانی می خواهیم نسبت به اصلاح قبوض برق این منطقه اقدام نمایند.

کهنوج

حجت السلام والمسلمین صادقی

تحول خواهی باید از بدنه خود دستگاه قضا صورت گیرد.فساد اقتصادی مانند یک ویروس خطرناک است که اگر جلوی آن گرفته نشود ریشه می دواند و تمام بدنه دستگاه قضا و پیکره جامعه را فرا خواهد گرفت.

رابر

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی

مبارزه با فساد فقط اثر و برکات اقتصادی تنها نداردآثار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حتی آثار اعتقادی دارد، مبارزه با فساد به اعتقاد به نظام، مشارکت مردم در حمایت ازانقلاب و اسلام نقش به سزایی دارد.

عنبرآباد

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری

امروز وظیفه همه ما روشنگری است تا گروه و تعداد جبهه حق قوی شود که با اشتباه یک‌نفر، کلیت اسلام و انقلاب زیر سوال نرود.

آقایانی مثل موسوی خوئینی ها راه حقیقت را گم کرده اند و با سوء استفاده از بازار آشفته اقتصادی کشور و عدم ثبات سیاسی و فکری، تحلیل جهت دار برای ضد انقلاب و دشمن درست می کند و البته ملت ما بصیر است و می داند چگونه رفتار کند.

اینکه برخی شبهه افکنی می کنند که چرا رهبری در مسائل اجرایی کشور ورود نمی کند، ظاهرا این افراد یا شئون و وظایف تعریف شده رهبری در قانون را نمی دانند و یا می دانند و هدفی جز مذاکره با امریکا ندارند.

طبق نظر کارشناسان اقتصادی، بودجه سالانه کشور حدود ۸۰ درصد آن در اختیار دولت و الباقی در اختیار دیگر قوا و نیروهای مسلح است.

آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)