کد خبر: ۳۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
محمد صادق بصیری روز یکشنبه در رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر ملی سردار آسمانی گفت:سردار سلیمانی متعلق به ایران و دنیاست و به خاطر اینکه کرمانی بودند، گلزار شهدای کرمان مامن بسیاری از دلدادگان کوی شهداست و اگر کرونا نبود، به شکل ممتد میزبان راهیان نور و میهمانانی بودیم که برای زیارت مرقد ایشان به کرمان می آیند و امیدواریم بتوانیم ارزش این شهید را بدانیم و در بزرگداشت ایشان به هر شکل، کوتاهی نکنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: هنرمندان این دیار همواره در هنر انقلابی بخوبی درخشیده اند و در عرصه پایداری و مقاومت هنرمندان ارزشمندی داشته ایم.

محمد صادق بصیری روز یکشنبه در رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر ملی سردار آسمانی افزود : حضور سردار سلیمانی و مدیریت ایشان در لشکر ۴۱ ثارالله و سپاه قدس و ارتباطش با مردم سبب شد کرمان از جایگاه خوب و رفیعی در این زمینه برخوردار باشد.

وی اضافه کرد:  سردار سلیمانی متعلق به ایران و دنیاست و به خاطر اینکه کرمانی بودند، گلزار شهدای کرمان مامن بسیاری از دلدادگان کوی شهداست و اگر کرونا نبود، به شکل ممتد میزبان راهیان نور و میهمانانی بودیم که برای زیارت مرقد ایشان به کرمان می آیند و امیدواریم بتوانیم ارزش این شهید را بدانیم و در بزرگداشت ایشان به هر شکل، کوتاهی نکنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان این است برای کمک به این فضا از هر توانی که داریم مضایقه نکنیم و استاندار کرمان در حوزه فرهنگ و هنر ارتباط زیادی با وزارت ارشاد داشته و در استان در دفاع مقدس، ادبیات پایداری و شهداء کاملا آمادگی داریم کمک کنیم.

در این مراسم که به صورت ارتباط زنده تصویری در تالار رودکی برگزار شد، ابتدا در ارتباط با استان خوزستان از پوستر جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار رونمایی شد. همچنین در ادامه رونمایی از پوستر تئاتر خیابانی سردار آسمانی در ارتباط با استان کرمان صورت گرفت.

فراخوان دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و دیگر مسئولان کشوری و لشکری در گلزار شهدای استان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده رونمایی شد.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی با همکاری انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در دی‌ماه (اول تا ششم دی) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سه بخش خیابانی، صحنه‌ای و نمایشنامه برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره ملی که امسال در سه بخش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه نویسی برگزار خواهد شد به زودی توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)