کد خبر: ۳۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم تلخی باخت برابر شهرخودرو روحیه تیم گل گهر را پایین بیاورد، گفت: این نتیجه نباید تمرکز و اتحاد ما را به هم بزند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم تلخی باخت برابر شهرخودرو روحیه تیم گل گهر را پایین بیاورد، گفت: این نتیجه نباید تمرکز و اتحاد ما را به هم بزند.

مجید جلالی یکشنبه شب بعد از باخت خانگی تیم‌اش به شهرخودرو در کنفرانس خبری عنوان کرد: فکر می‌کنم بچه‌ها با همه وجودشان بازی کردند، اصلاً به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. شاید ما حتی حق‌مان بود که این بازی را ببریم، واقعاً بچه‌ها خوب بازی کردیم ولی به هر حال فوتبال است یک غفلت لحظه‌ای می‌تواند سرنوشت را عوض کند.

وی ادامه داد: بازی بسیار مهمی در پیش داریم و باید همه تمرکزمان را بگذاریم تا تیم‌مان حفظ شود و یک چنین بازی که منجر به باخت می‌شود نباید تمرکز و اتحاد ما را به هم بزند. ما باید کماکان همدل و متحد نگاه‌مان به آینده باشد تا ان‌شاءالله از درون بازی‌های آینده امتیازات بهتر را جمع بکنیم. واقعاً این بازی خیلی تلخی بود فوق‌العاده تلخ، اصلاً آدم بعضی وقت‌ها نمی‌تواند نتیجه را هضم کند، به نظرم من بازی امروز همچین شکلی بود.

جلالی در جواب یکی از خبرنگاران که گفت دریافت گل تیم گل‌گهر پس از تعویض‌هایش بود، عنوان کرد: ما تعویض‌هایمان را که کردیم به بازی مسلط‌تر شدیم. شما موقعیتی که رضا محمودآبادی داشت را ببینید؛ باید با یک بغل پا گل می‌شد، منتها ساختار گلی که خوردیم ربطی به تعویض‌هایمان نداشت. از داخل دفاع‌شان یک توپ بلند و غافلگیرانه را فرستادند.

وی ادامه داد: من از بچه‌ها گلایه‌ای ندارم با همه وجود و توان‌شان بازی کردند، امروز حس خوبی هم برای برد داشتند، همیشه هم اینطوری نمی‌شود ان‌شاءالله برای بازی‌های آینده حتماً جبران خواهیم کرد.
خبرنگار دیگری از قضاوت داوری پرسید که جلالی عنوان کرد: فیلم را که نگاه می‌کنم گل خیلی واضح نیست زاویه دید ما از کنار زمین به گونه‌ای بود که می‌توانست آفساید باشد، باید واقعاً از دید دوربین‌ها و زاویه دیگر هم ببینیم. روی هم رفته داوری بد نبود و از داوری راضی هستیم.
سرمربی تیم گل‌گهر در مورد سوال خبرنگاری که بازی هفته آینده مقابل پیکان متحول را چگونه ارزیابی می‌کنید را اینگونه پاسخ داد: بازی با پیکان اصل بازی و فینال ماست، ما دو بازی پیکان تهران و شاهین بوشهر را در پیش داریم که اصلی‌ترین بازی‌های ما در لیگ امسال همین بازی‌هاست که ما باید امتیازات خوبی کسب کنیم.

وی گفت: بازی امروز بازی خیلی تلخی بود ما نباید اجازه بدهیم این تلخی روحیه تیم ما را پایین بیاورد. بچه‌ها امروز خوب بازی کردند من الان توی رختکن برایشان این را گفتم. در هر صورت ما باید این تیم را سرپا نگه داریم تا ان‌شاءالله به آن چیزی که هدفمان است، برسیم و به لطف خدا حتماً به هدفمان خواهیم رسید.
 

منبع: مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)