کد خبر: ۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
بنا بر گزارش‌‌ دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، طی شبانه‌روز گذشته، ۷۲ بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده‌اند و ۱۱ نفر از بیماران هم در جدال با این بیماری جان خود را از دست دادند.با افزوده شدن آمارهای جدید، شمار کل بیماران بستری در استان از ابتدای اپیدمی تا عصر پنجشنبه دوم مردادماه به سه هزار و ۴۹۰ نفر و تعداد کل جان‌باختگان به ۳۵۹ نفر رسید.

به گزارش فردای کرمان، طی شبانه‌روز گذشته، ۷۲ بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده‌اند و ۱۱ نفر از بیماران هم در جدال با این بیماری جان خود را از دست دادند.با افزوده شدن آمارهای جدید، شمار کل بیماران بستری در استان از ابتدای اپیدمی تا عصر پنجشنبه دوم مردادماه به سه هزار و ۴۹۰ نفر و تعداد کل جان‌باختگان به ۳۵۹ نفر رسید.

بنا به اعلام سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، هم‌اکنون ۳۵۷ بیمار کرونا در استان بستری هستند.در حال حاضر، استان کرمان براساس شاخص‌های وزارت بهداشت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

لازم به ذکر است که شیوه‌ی آماردهی درباره‌ی اپیدمی کرونا مدتی است که تغییر کرده و تنها تعداد «بیماران بستری و جان‌باختگان» از سوی علوم‌پزشکی کرمان در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی علوم‌پزشکی کرمان، دکتر مهدی شفیعی، سخنگوی این دانشگاه عصر پنجشنبه دوم مردادماه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: «۳۳ نفر از آن‌ها از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه) و ۱۹ نفرشان از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت، شامل شهرستان‌های جنوبی هستند».

وی افزود: «همچنین، سه نفرشان، از حوزه دانشکده علوم‌‌پزشکی رفسنجان، ۱۱ نفرشان از حوزه دانشگاه بم و شش نفرشان از حوزه دانشکده سیرجان هستند».

شفیعی با بیان اینکه در حال حاضر، ۳۵۷ بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: «۱۸۷ نفر از بیماران بستری در حوزه‌ی علوم‌پزشکی کرمان، ۳۹ نفر از حوزه‌ی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان، ۷۹ نفر حوزه‌ی جنوب، ۳۱ نفر حوزه‌ی علوم‌پزشکی رفسنجان و ۲۱ نفر در حوزه‌ی دانشگاه بم بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود».  وی اظهار کرد: ««از ابتدای اپیدمی تاکنون ۳۴۹۰ نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند».

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان سپس اظهار کرد: «متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که هشت نفرشان، از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و دو نفر از حوزه‌ی دانشگاه رفسنجان هستند».  وی اضافه کرد: «همچنین یک نفر از جان‌باختگان از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت است».

به گفته‌ی شفیعی، از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، ۳۵۹ نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)