کد خبر: ۳۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
محمدجواد فدائی  در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تجمیع ساختمان های اداری دستگاه های اجرایی اقدامی پسندیده است گفت: این اقدام باید برای سایر ادارات نیز سرمشق باشد زیرا بخش های مختلف برخی دستگاه های اجرایی به صورت پراکنده در شهر بنا شده که این امر مشکلاتی را برای ارباب رجوع فراهم می کند.

 استاندار کرمان از بوروکراسی و قوانین دست و پاگیر اداری به عنوان یکی از موانع اصلی کندی روند سرمایه گذاری ها نام برد و افزود: رفع این نقیصه می تواند زمینه ساز رونق و جهش تولید شود.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی  در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تجمیع ساختمان های اداری دستگاه های اجرایی اقدامی پسندیده است گفت: این اقدام باید برای سایر ادارات نیز سرمشق باشد زیرا بخش های مختلف برخی دستگاه های اجرایی به صورت پراکنده در شهر بنا شده که این امر مشکلاتی را برای ارباب رجوع فراهم می کند.

وی اظهار داشت: اگر دولت الکترونیک به طور کامل در استان کرمان راه اندازی شود نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع به ادارات نیست اما در حال حاضر تجمیع بخش های مختلف ادارات از صرف هزینه برای زمینه ارباب رجوع و ارتباطات بین بخشی جلوگیری می کند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه بخش های ستادی ادارات باید متمرکز باشد تا در هزینه ها صرفه جویی شود اظهار داشت: اصل تجمیع ساختمان های اداری قدیمی با استفاده از منابع موجود و فروش املاک مازاد که بار مالی به دوش دولت نگذارد، اقدامی صحیح و پسندیده است.

وی تاکید کرد: ممکن است کار مردم در ساختمان های اداری فرسوده به درستی انجام نشود لذا باید با تجمیع ساختمان های اداری دلسوزانه و با سرعت کار ارباب رجوع را انجام داد.

فدائی با بیان اینکه بوروکراسی اداری آفت بزرگی در سیستم اداری است گفت: همه باید با ارائه راهکار برای رفع موانع در راستای رفع این آفت و کوتاه شدن مسیر تلاش کنند.

وی افزود: همه عیب وجود بوروکراسی اداری را می دانیم اما مسئولان باید هر کدام در جایگاه خود در راستای رفع مشکل بوروکراسی اداری پیشنهاد ارائه کنند.  

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز گفت: فاز نخست مجتمع اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در مدت زمان سه سال، در پنج طبقه و با ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.

عباس سعیدی افزود: مجتمع اداری جهاد کشاورزی کرمان در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار در بلوار کشاورز این شهر و با هزینه اعتبارات فروش ساختمان های مازاد احداث خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۲ ساختمان اداری فعلی در سازمان جهاد کشاورزی کرمان افزود: این ساختمان ها فرسوده و مستهلک شده اند و یکی از این ساختمان ها مربوط به بخش کشاورزی و دیگری زیر نظر جهاد سازندگی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: ۲ ساختمان مورد استفاده سازمان جهاد کشاورزی هر کدام بیش از ۶۰ و ۵۰ سال قدمت دارد و ساختمان اصلی این سازمان در میدان آزادی به عنوان یکی از مناطق پرترافیک شهر است که برای ارباب رجوع این سازمان مشکلاتی را به وجود آورده است.

سعیدی با اشاره به صرف ۶ سال زمان برای اخذ مجوزهای لازم در راستای احداث مجتمع اداری سازمان جهاد کشاورزی کرمان صرف شده است تاکید کرد: برآورد هزینه ساخت این مجموعه ۸۰ میلیارد تومان است که ۳۰ میلیارد تومان از این مقدار با فروش املاک مازاد آماده است و برای تامین مابقی اعتبار نیز املاک دیگری آماده فروش است.

فاز نخست ساختمان جدید جهاد کشاورزی استان کرمان در پنج طبقه با ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و در بازه زمانی سه ساله احداث خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

پربازدید ها

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)