کد خبر: ۳۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اعلام کرد:
پاریزی سه تا آیتم مهم مدنظر گروه بازرسین را شامل تهویه مطبوع و مطلوب، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک عنوان کرد و گفت: استفاده از مواد ضدعفونی کننده، دارا بودن کد بهداشتی از وزارت بهداشت و ... از دیگر الزامات باشگاه‌ها حین بازرسی است.

تهویه مطلوب، فاصله گذاری و استفاده از ماسک در باشگاه‌ها الزامی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان سه آیتم مهم تهویه مطبوع و مطلوب، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را از مهمترین الزامات قابل پیگیری از سوی باشگاه‌های ورزشی عنوان کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان که با حضور فرماندار و اعضا برگزار شد، ضمن قدردانی از اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان رفسنجان به واسطه پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا گفت: در سطح شهرستان رفسنجان با تعاملات بسیار خوبی که وجود دارد، ما شاهد پیشرفت‌ها و اتفاقات خوبی طی یک سال گذشته در حوزه ورزش بوده ایم.

او به بازی امروز فجر سپاسی و مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: امروز با برد تیم مس رفسنجان یک روز تاریخی در ورزش شهرستان رفستجان و استان کرمان خواهیم داشت.

پاریزی تصریح کرد: صعود به لیگ برتر یک اتفاق بسیار بزرگ است و قطعاً نشان دهنده‌ی سطح بالای تعامل بین مسئولان ارشد این شهرستان است و اتفاقات خوبی که با هماهنگی، برنامه ریزی و کار برنامه محور پیش آمده و این صعود آسانی نیست.

او ابراز امیدواری کرد: حضور قدرتمند تیم مس رفسنجان را در لیگ برتر کشور شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: زمانی که ستاد ملی و ستاد استانی کرونا تصمیم گرفتند بازی‌ها برگزار شوند، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌هایی را تنظیم کردند و مقرر شد این بازی‌ها در غیاب تماشاگران برگزار شود.

پاریزی گفت: مردم فهیم شهرستان رفسنجان این مسئله را به خوبی رعایت و مسئولان نیز به خوبی لحاظ کردند و ستاد هم به خوبی نظارت کرد و تا به امروز، تیم فوتبال مس رفسنجان بدون هیچ آسیبی کار خود را انجام داده و امروز امیدواریم در دو بازی باقی مانده به پایان لیگ، شاهد صعود این تیم به لیگ برتر باشیم.

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، جلسات متعددی در استان با حضور فدایی استاندار، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد برگزار شده است.

پاریزی با قدردانی از زحمات اعضای ستاد استان تصریح کرد: در ماه‌های اولیه تعطیلی صنوف مختلف را داشتیم و بعد از آن با وضعیت شیوع کرونا آشنا شدیم و در نهایت همه به این نتیجه رسیدند، تعطیلی فایده‌ای ندارد؛ بلکه باید یک تغییر رفتار را در بخش‌ها و صنوف مختلف با نظارتی که از سطح استان انجام می‌شود، شاهد باشیم.

او با اشاره به برگزاری جلسات ستاد به صورت منظم در استان، بیان داشت: در این ستاد، موارد پیگیری و تصمیات متناسب با وضعیت استان انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، یکی از کمیته‌های ۲۲ گانه نظارتی در سطح استان را کمیته نظارت بر اماکن ورزشی دانست و گفت: مسئولیت این کمیته با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است که این مسئولیت در شهرستان‌ها به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها تفویض شده است.

پاریزی افزود: رشته‌هایی که از سوی ستاد ملی کرونا بر ورزش اجازه فعالیت گرفتند، در قالب رعایت پروتکل‌های مدنظر دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کار خود را از سر گرفته اند.

او تصریح کرد: بر اساس پروتکل‌های ارائه شده، چک لیست‌هایی را برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی تهیه کردیم که نظارت‌ها با هماهنگی ستاد داخلی و تشکیل گروه بازرسین ویژه به صورت دوره‌ای و منظم انجام و گزارش تحلیلی این نظارت‌ها به صورت هفتگی به بازرسی استانداری تحویل می‌شود.

پاریزی سه تا آیتم مهم مدنظر گروه بازرسین را شامل تهویه مطبوع و مطلوب، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک عنوان کرد و گفت: استفاده از مواد ضدعفونی کننده، دارا بودن کد بهداشتی از وزارت بهداشت و ... از دیگر الزامات باشگاه‌ها حین بازرسی است.

او افزود: هم اکنون علاوه بر باشگاه‌های ورزشی سطح شهر، اماکن بخش دولتی سایر ارگان‌ها و اماکنی که از طریق ماده ۸۸ به بخش خصوص واگذار شده اند، توسط کمیته بازرسی این اداره کل به صورت منظم بازرسی می‌شوند.

پاریزی با قدردانی از کمک سمن ها، ظرفیت رسانه، اقدامات تیم نظارتی و مجموعه ستاد استان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اعلام اینکه هنوز شرایط نتوانسته شکل عادی به خود بگیرد، ابراز امیدواری کرد: به زودی زود شاهد ریشه کن شدن کامل این ویروس در سطح کشور باشیم و بتوانیم فعالیت‌ها را مثل قبل ادامه دهیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)