کد خبر: ۳۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: بانک مسکن عاملیت پرداخت تسهیلات به  ۱۴۰ هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی را تقبل کرده است که در قالبهای مختلف تعریف ودستورالعمل ها  به استان ها  ابلاغ شده وبانک مسکن آمادگی پردخت تسهیلات را دارد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان گفت: این بانک در طرح بازآفرینی شهری و احیا بافت فرسوده تا سقف ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمد غفوریان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تسهیلات پرداختی بانک مسکن در طرح بازآفرینی شهری و احیا بافت فرسوده شامل ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۹ درصد، ۹۰ میلیون تومان با نرخ ۱۶ و ۹۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد است.

وی با بیان اینکه طرح بازآفرینی شهری و احیا بافت فرسوده یکی از برنامه های اولویت دار بخش مسکن است اظهار داشت: افراد شرکت کننده در این طرح از تخفیف شهرداری و نظام مهندسی نیز برخوردار می شوند. 

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان، انعکاس پیدا نکردن کامل خبر واگذاری تسهیلات این بانک در طرح احیا بافت فرسوده و بازآفرینی شهری را بزرگترین دلیل استقبال اندک از این طرح اعلام و تصریح کرد: رویکرد این بانک بر حرفه ای سازی، رعایت الگوی مصرف و فناوری های نوین است.
وی با بیان اینکه سقف تسهیلات بانک مسکن در بخش احیا بافت فرسوده افزایش پیدا کرده است از رسانه ها خواست در راستای اطلاع رسانی از اجرای این طرح همکاری کنند.

افزون بر ۱۹ هزار فقره تسهیلات در شعب بانک مسکن کرمان پرداخت شده است 

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان از پرداخت ۱۹ هزار و ۲۱۹ فقره تسهیلات به مبلغ هشت هزار و ۲۰۰ ملیارد ریال طی سال گذشته در این استان خبر داد.

وی با اشاره به عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به متقاضیان افزود: ۶۴۰ هزار فقره تسهیلات بانکی طی سال گذشته توسط بانک مسکن در کشور پرداخت شده که سهم استان کرمان حدود ۱۹ هزار و ۲۱۹ فقره است.

غفوریان ادامه داد: بانک مسکن با توجه به شرایط موجود در کشور و به دلیل شیوع ویروس کرونا با اجرای طرح غیرحضوری فرایند تشکیل پرونده اخذ تسهیلات از بانک، سلامت اجتماع و پرهیز از تجمعات غیرضروری را مدنظر قرار داده است.

وی با اشاره به حدود ۵۰ شهید خدمت از کارکنان بانک ها به دلیل ابتلا به کرونا گفت: کارکنان بانک ها بعد از کارکنان شبکه بهداشت و درمان آسیب پذیرترین اقشار درگیر با بیماری کرونا هستند.

بانک مسکن عاملیت پرداخت تسهیلات به  ۱۴۰ هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی را تقبل کرده است

غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: بانک مسکن عاملیت پرداخت تسهیلات به  ۱۴۰ هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی را تقبل کرده است که در قالبهای مختلف تعریف ودستورالعمل ها  به استان ها  ابلاغ شده وبانک مسکن آمادگی پردخت تسهیلات را دارد.

وی گفت: طرح اقدام ملی مسکن در راستای کمک به تامین مسکن مناسب  برای مردم از سال گذشته آغاز شده و کرمان یکی از استان های پیشتاز در اجرای این طرح  است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان با بیان اینکه رونق بخش اقتصادی یکی از مطالبات اصلی و ضروریات جامعه است چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سال جاری را با عنوان جهش تولید نامگذاری کرده اند که بر اهمیت این مهم تاکید دارد تصریح کرد: رونق بخش مسکن می تواند موجبات رونق اقتصادی را فراهم کند که طرح های بازآفرینی شهری، مسکن مهر، اقدام ملی مسکن در این راستا در بانک مسکن به مرحله اجرا در آمده است.

وی بانک مسکن را بزرگ ترین بانک تخصصی صنعت ساختمان معرفی کرد ادامه داد: این بانک می تواند به عنوان پیشران و مولد موجب رونق بسیاری از بخش های پیشین و پسین ساختمان و رونق اشتغال شود و لازمه این مهم به همراهی رسانه ها و تنویر افکار عمومی نسبت به این بخش بستگی دارد.

پرداخت تسهیلات بانک مسکن در کرمان رشد ۱۱۰ درصدی داشته است 

وی گفت: ثبت نام و پالایش متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن از طریق وزارت راه و شهرسازی به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی انجام می شود و بانک مسکن پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۴۰ هزار واحد مسکونی را تعهد کرده است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری پرداخت تسهیلات بانک مسکن در کشور با رشد ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده است گفت: این مقدار در استان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی تاکید کرد: هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماه نخست سال گذشته در شعب بانک مسکن استان کرمان پرداخت شده که این مقدار امسال در مدت مشابه رشدی افزون بر  ۱۱۰ درصد دارد که معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پربازدید ها

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار / جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

در اثر بارش‌های اخیر؛ میلیاردها تومان به بخش کشاورزی جیرفت خسارت وارد شد

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)