کد خبر: ۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
محمد رضا علیزاده ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان درآستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار در پیامی ؛ این روز را به خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه استان تبریک گفت . در بخشی از این پیام آمده است:بی شک در عصر گسترش ارتباطات و نقش نمادین اطلاع رسانی در رویکرد ترویج آگاهی عمومی، صحنه رشد و توسعه پایدار فرهنگ و هنر غنی و آمیخته با ارزش های متعالی سرزمین سرافرازمان، همواره متکی و مبتنی به وجود متعهد، عملکرد دلسوزانه و مساعدت موثر فرهیختگان شریفی چون قشر خجسته و وارسته خبرنگاران است.


محمد رضا علیزاده ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان درآستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار در پیامی ؛ این روز را به خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه استان تبریک گفت . متن این پیام به شرح زیر است :

"به نام خداوند صاحب خبر

اینک که 17 مردادی دیگر و روز زیبای خبرنگار آمیخته با بوی خوش غدیر، عید ولایت و امامت فرا می رسد؛ تجلی مفاهیم ارزشمند مبارزه برای ایجاد حاکمیت حق و حقیقت، گسترش آگاهی و معرفت، تکریم شعائری چون امانت داری، احساس مسئولیت، وجدان بیدار، تعهد و ایثار در سایه این تقارن، پر رنگ تر و با معناتر از همیشه به مجال می رسد.

چه احساس با شکوهی است تکرار تجلیل از ساحت پاک شهیدان و چه قداستی دارند بهانه های پر بهایی که این لحظه های ناب را می آفرینند.

هفدهم مرداد، روز خبرنگار و تجلی نام و مرام خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصت مغتنم و سرشار از غرور و افتخاری است برای تقدیم ارادت به آستان نورانی این شهید والا مقام و تمام انسان های شریفی که برای اثبات والاترین معانی واقعی و عمیق نهفته در نام و آوازه خبرنگار از جمله آزادگی، شجاعت، حق طلبی، غیرت و مردانگی، حماسه آفرین و پیشتاز شدند و حتی از نثار جان عزیز خود دریغ نکردند.

بی شک در عصر گسترش ارتباطات و نقش نمادین اطلاع رسانی در رویکرد ترویج آگاهی عمومی، صحنه رشد و توسعه پایدار فرهنگ و هنر غنی و آمیخته با ارزش های متعالی سرزمین سرافرازمان، همواره متکی و مبتنی به وجود متعهد، عملکرد دلسوزانه و مساعدت موثر فرهیختگان شریفی چون قشر خجسته و وارسته خبرنگاران است.

در این برهه حساس که ویروس جهان گیر و خطرناک کرونا بخش عظیمی از دغدغه و نگرانی جامعه مردمی را در برگرفته و یکه‌تاز میدان تاراج جان انسان‌های بیگناه شده باز هم عرصه دیگری برای حضور زنده و فعال و موثر خبرنگاران فهیم گسترده شده تا با رفتن تا قلب حادثه و گام نهادن در دل صحنه خزان آور این ویروس منحوس، رسالت اطلاع رسانی خود را به انجام رسانده و بار نقل و انتقال حکایت و روایت مبارزان و خستگی‌ناپذیران این صحنه ؛ جهادی نو در راه نجات جان انسان ها از جمله پزشکان و پرستاران، این ربایندگان گوی انسانیت و اشرف آدمیان این زمانه خطیر و روز و روزگار جدید را نیک و نیکو به عهده گرفته اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده به همه مردم شریف و آگاه به خصوص به تمام خبرنگاران و جهادگران عرصه اطلاع رسانی کشور اسلامیمان، از تمام زحمات و ایثارگری‌ها و از شیوه و منش انسانی و خداجویشان به سهم خود تقدیر و تشکر نموده و برایشان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی و به خصوص در روند دلپذیر ایفای مسئولیت سترگ اما شیرینشان و در راستای پیشبرد اهداف عالی و متعالی نظام مقدس میهن اسلامیمان و نشر و ترویج مبانی ارزشمند آن را مسالت دارم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)