کد خبر: ۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان خبر داد:
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: در ملاقات اعضای هیات مدیره خانه با استاندارکرمان موضوع مطرح و با همراهی و همکاری مدیرکل میراث فرهنگی استان و کسب نظر از خانه مطبوعات خانه دینیار که از خانه‌های قدیمی و ثبت ملی شده کرمان است به عنوان محل جدید موزه مطبوعات و دفتر خانه مطبوعات انتخاب شد و اعتبار لازم برای سرمایش و گرمایش و تعمیرات جزئی آن از سوی استاندار محترم اختصاص یافت؛ و تفاهم‌نامه آن نیز به زودی و در همین ایام منعقد خواهد شد. 
خانه دینیار به عنوان محل جدید موزه مطبوعات و دفتر خانه مطبوعات انتخاب شد/ رسانه‌های کرمان در عرصه اطلاع‌رسانی همپای تغییرات حرکت کنند
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: در ملاقات اعضای هیات مدیره خانه با استاندارکرمان موضوع مطرح و با همراهی و همکاری مدیرکل میراث فرهنگی استان و کسب نظر از خانه مطبوعات خانه دینیار که از خانه‌های قدیمی و ثبت ملی شده کرمان است به عنوان محل جدید موزه مطبوعات و دفتر خانه مطبوعات انتخاب شد و اعتبار لازم برای سرمایش و گرمایش و تعمیرات جزئی آن از سوی استاندار محترم اختصاص یافت؛ و تفاهم‌نامه آن نیز به زودی و در همین ایام منعقد خواهد شد. 
ضرورت ارتقا و پیشرفت مهارت‌های خبر نویسی اساس صحبت‌های مدیر عامل خانه مطبوعات در روز خبر نگار بود. محمدرضا نژادحیدری در این مراسم از برگزاری مجازی دوره‌های آموزشی در این دوره از خانه مطبوعات خبر داد و به مدیران رسانه تاکید کرد که همپای تغییرات در عرصه‌های اطلاع رسانی، تغییر کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان، خانه مطبوعات استان کرمان را به عنوان مهم‌ترین نهاد صنفی که برآمده از آرای اهالی رسانه است دانست و گفت: از اولین روز‌های کاری خود کوشش کرده با انگیزه و پشتکار فراوان پاسخگوی مطالبات رسانه‌ها باشد.
نژادحیدری در خصوص پیگیری ها برای بازگشایی موزه مطبوعات و برقراری دفتر مرکز خانه مطبوعات، گفت: در ملاقات اعضای هیات مدیره خانه با استاندارکرمان موضوع مطرح و با همراهی و همکاری مدیرکل میراث فرهنگی استان و کسب نظر از خانه مطبوعات خانه دینیار که از خانه‌های قدیمی و ثبت ملی شده کرمان است به عنوان محل جدید موزه مطبوعات و دفتر خانه مطبوعات انتخاب شد و اعتبار لازم برای سرمایش و گرمایش و تعمیرات جزئی آن از سوی استاندار محترم اختصاص یافت؛ و تفاهم‌نامه آن نیز به زودی و در همین ایام منعقد خواهد شد.
نژادحیدری همچنین در خصوص اعطای تسهیلات به رسانه‌ها، اظهار داشت: هفته قبل پیشنهاد خانه مطبوعات در خصوص نحوه اعطای تسهیلات به رسانه‌ها تقدیم استاندار شد و ایشان موضوع را به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ارجاع دادند که امیدواریم با همکاری مدیرکل محترم صمت این موضوع با سرعت جنبه اجرائی پیدا نماید.
او در ادامه افزود: موضوع تعاونی مسکن مطبوعات که در دوره قبل نیز اقداماتی برای آن صورت گرفت همچنان در دستور کار خانه قرار دارد و استاندار محترم نیز برای این موضوع نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.
نژاد حیدری در این رابطه خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کرمان در خصوص اولویت دادن به مسکن خبرنگاران؛ این موضوع با سرعت از سوی خانه پیگیری خواهد شد. بدیهی است شکل گیری و به نتیجه رسیدن موضوع تعاونی مسکن جدا از پیگیری خانه مطبوعات به عنوان نهاد صنفی نیازمند مشارکت جدی خبرنگاران نیز می‌باشد.
او همچنین طی سخنانش از هدیه روز خبرنگار، خبر داد و گفت: خانه مطبوعات استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار هدیه مختصری را برای خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان کرمان تدارک دیده است که از روز یکشنبه به صورت پیامکی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
رسانه‌های کرمان در عرصه اطلاع‌رسانی همپای تغییرات حرکت کنند
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در بخش دیگری از صحبت هایش به چالش‌های پیش روی روزنامه نگاران اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد رسانه‌های کرمان در عرصه اطلاع‌رسانی همپای تغییرات حرکت کنند؛ و این موضوع یکی از مسائلی است که در برنامه‌های آموزشی خانه مطبوعات استان کرمان مد نظر قرار دارد و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک با برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی غیرحضوری تلاش خواهیم کرد تا خبرنگاران و اصحاب رسانه را در این خصوص همراهی و پشتیبانی کنیم.
به گفته او تغییرات شتابان حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی و گسترش شبکه‌های اجتماعی ضرورت پوست اندازی در سیاست‌های رسانه‌ای را بیش از گذشته یادآور می‌شود.
او همچنین اظهار داشت: بر این عقیده‌ایم که آنچه که موجب موفقیت خانه مطبوعات است نه هیات مدیره و مدیران خانه بلکه مشارکت، مطالبه‌گری و همراهی اعضای خانه در پیشبرد امور خانه است. بدون شک پویائی، نشاط و انگیزه اعضای هیات مدیره خانه، تابعی از میزان توجه صاحبان اصلی این نهاد صنفی یعنی اصحاب رسانه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)