کد خبر: ۳۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
اختصاصی/رییس هیئت انجمن های ورزشی کرمان:
رییس هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان از عدم مجوز فعالیت کشتی در کرمان خبر می‌دهد و به گفتار نو می‌گوید: مسابقات کشتی قرار بود در اسفند ماه برگزارشود که به دلیل بروز بیماری کرونا لغو شد و در حال حاضر امکان برگزاری آن نیست و انشالله این مسابقات بعد از رفع این بیماری در سطح کشور برگزار خواهد شد.

گفتارنو/مرضیه قاضی زاده:چندی پیش بود که خبر مسابقات قهرمانی جوانان کشور در قالب گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رسانه‌ای شد. براساس این خبر کرمان به عنوان زادگاه سردار سلیمانی میزبان رقابت‌های کشتی جوانان شد.
پس از ان نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه انتظار می‌رود که کشتی و هیات‌های ورزشی در هر ۲۳ شهرستان استان کرمان فعال شود،گفت: شهرستان‌ها باید مسئولیت و رسالت خود را در این حوزه حس کنند و هیات‌های استانی و این اداره‌کل نیز از آنان حمایت می‌کند.
میثم پاریزی با اشاره به ضرورت تحرکات بیشتر مجموع هیات‌ها، تاکید کرده بود که اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان حساسیت ویژه‌ای به این حوزه دارد و انتظارات از این هیات بیشتر و به‌حق است.
با این حال، اما رییس هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان از عدم مجوز فعالیت کشتی در کرمان خبر می‌دهد و به گفتارنو می‌گوید: مسابقات کشتی قرار بود در اسفند ماه برگزارشود که به دلیل بروز بیماری کرونا لغو شد و در حال حاضر امکان برگزاری آن نیست و انشالله این مسابقات بعد از رفع این بیماری در سطح کشور برگزار خواهد شد.
رییس هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان در خصوص رشته‌های ورزشی که امکان فعالیت دارند به گفتارنو گفت:تقریبا تمامی رشته‌ها به جز تعداد معدودی که از ورزش‌های ما که درگیری تن به تن دارند مثل ورزش کشتی و کبدی اجازه فعالیت ندارند. همچنین شنا و ماساز فعلا ممنوعیت دارد.
بلوردی خاطرنشان کرد:در ورزش‌های رزمی فعالیت‌های کمیته‌ای و یا مبارزات تن به تن فعلا مجاز نیست، ولی بقیه رشته‌ها اجازه فعالیت را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ثبت در سامانه وزارت بهداشت خواهند داشت.
او البته متذکر ممی شود که ورزش کشتی در شهر‌های سفید بلاممانع است، اما از آنجایی که در کرمان تمام مناطق زرد و قرمز است و هیچ منطقه سفیدی وجود ندارد، عملا امکان انجام این رشته ورزشی وجود ندارد.
به گفته رییس هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان کماکان هیچ تاریخی برای برگزاری مسابقات کشتی جوانان کشور اعلام نشده است.
بلوردی در خصوص وضعیت ورزش‌های تیمی میگوید:ما سه چک لیست برای کلیه رشته‌های ورزشی که قابلیت فعالیت دارند تهیه کردیم، ورزش‌های توپی و ورزش‌های باشگاهی چند رشته‌ای که در این چک لیست ۱۷ مورد دراد که اگر دوستان رعایت کنند اجازه فعالیت دارند.
رییس هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان در پاسخ به دستورالعمل کاهش ظرفیت باشگاه‌های ورزشی استان می‌گوید:براساس متراژ باشگاه‌ها و متراژ محل تمرین، افراد موظف به پذیرش تعداد محدودی ورزشکار هستند.
او در ادامه می‌افزاید:رشته‌های فوتبال و والیبال امکان برگزاری در فضای بازرا دارند می‌توانند تا ۵۰ درصد فعالیت کنند، ولی باشگاه‌های ورزشی براساس محیط باشگاه، ارتفاع سقف، تهویه محیط، پنجره و درب‌های ورودی و خروجی مجاز به پذیرش تعداد محدودی ورزشکار هستند که معمولا بدین صورت است که در هر دو متر یک ورزشکار فعالیت می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)