کد خبر: ۳۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی:
تقی زاده درباره گزینه معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: یک نفر پیش از این به وزارت کشور معرفی شده بود اما به نتیجه نرسید و باید فرد جدیدی از سوی استاندار کرمان به وزارت کشور معرفی شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از راه اندازی پویش "رهاورد امید" در کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا،عباس تقی زاده با بیان اینکه پویش "رهاورد امید" را در استان کرمان راه اندازی کرده ایم، افزود: به خاطر اینکه امسال سال آخر دولت آقای روحانی و آخرین هفته دولت در دولت تدبیر و امید برگزار می شود و اقدامات زیادی هم این دولت در استان کرمان انجام داده است، باید این خدمات به اطلاع مردم برسد.

 وی افزود: به ویژه در شرایط خاص کشور در شیوع ویروس کرونا و همچنین تحریم، اطلاع رسانی اقدامات به مردم خیلی کمک می کند تا هم خدمات را منتقل کرده و هم اخباری که برای مردم جذاب باشد را اعلام و در آنها امید ایجاد کنیم و سرمایه اجتماعی دولت را افزایش بدهیم.

تقی زاده تصریح کرد: این پویش از ۲۰ مرداد تا ۲۰ شهریورماه اجرا می شود و روابط عمومی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان در پنج قالب باید تولید محتوا داشته و برای روابط عمومی استانداری به عنوان دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ارسال کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی تمرکز این پویش را بیشتر در حوزه روابط عمومی و تولید محتوا در این حوزه عنوان کرد ک گفت: یکی از قالب ها، گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی استان در دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: متاسفانه در گزارش عملکرد جامع و کامل که می تواند منبع خیلی از گزارش های خبری و ساخت مستند باشد و حتی در آینده بخواهند کار یک دولت و مدیر را ارزیابی کنند، گزارش عملکرد دستگاهی قوی نداریم.

این مقام مسئول اظهار کرد: یکی از فرم هایی که در این پویش در نظر گرفته ایم، گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید به طور کلی است.

تقی زاده با اشاره به اینکه اینفوگرافیک، کلیپ، موشن گرافیک و تبلیغات محیطی از دیگر قالب های در نظر گرفته شده برای تولید محتوا در پویش "رهاورد امید" است، عنوان کرد: این تولیدات ارزیابی و در نهایت ممکن است روابط عمومی برتر را نیز معرفی کنیم و اگر تجربه موفقی باشد می توانیم این پویش را با یک عنوان دیگر در دهه فجر امسال نیز اجرا کنیم زیرا در آن دوره هم پروژه های بسیاری در سطح استان بهره برداری می شود که موجب انگیزه خواهد شد.

تقی زاده در ادامه درباره برنامه های هفته دولت در استان کرمان گفت: اطلاعات اولیه پروژه ها گرفته شده اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی بیان کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت در استانداری کرمان کار خود را آغاز کرده و جلسه مقدماتی تشکیل و تصمیم گیری شد در همه شهرستان ها تحت مدیریت فرماندار ستاد گرامیداشت هفته دولت تشکیل و برنامه های این هفته با نظم و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی با برنامه ریزی بهتر نسبت به گذشته انجام شود.

تقی زاده درباره گزینه معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: یک نفر پیش از این به وزارت کشور معرفی شده بود اما به نتیجه نرسید و باید فرد جدیدی از سوی استاندار کرمان به وزارت کشور معرفی شود.

وی افزود: در بحث فرمانداری سیرجان نیز گزینه نهایی شده و منتظر صدور حکم از سوی وزارت کشور هستیم تا اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)