کد خبر: ۳۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنی از امام خمینی گفت: امام راحل فرمودند نیروی‌های مسلح در جریان‌های سیاسی دخالت نکنند نه اینکه نسبت به جریان‌های آسیب رسان به انقلاب بی‌تفاوت باشند و باید برای دفاع از انقلاب انگیزه و نظر داشته باشند.

ماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنی از امام خمینی گفت: امام راحل فرمودند نیروی‌های مسلح در جریان‌های سیاسی دخالت نکنند نه اینکه نسبت به جریان‌های آسیب رسان به انقلاب بی‌تفاوت باشند و باید برای دفاع از انقلاب انگیزه و نظر داشته باشند.

 سید احمد علم الهدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: ناجا بنیان پایگاهی هم برای روحانیت و هم برای جریان‌های انقلابی است. نیروهای مسلح سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم می‌زنند. امام راحل فرمودند نیروی‌های مسلح در جریان‌های سیاسی دخالت نکنند نه اینکه نسبت به جریان‌های آسیب رسان به انقلاب بی‌تفاوت باشند و باید برای دفاع از انقلاب انگیزه و نظر داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امروز به خاطر فرماندهان مخلص و پای کار، ما شاهد یک ثبات فکر و نظر در این دستگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همیشه پیشرو در حل مشکلات کشور بوده است و برای دشمنان ما در خارج کشور به واسطه‌ی همت نیروی نظامی، فضا را طوری ایجاد کرده است که کسی جرات تهدید نظامی کشور ایران را ندارد به همین علت دست به دامن توطئه و فتنه شدند که خداوند همیشه مستکبران را رسوا کرده است.

 علم الهدی بیان کرد: متاسفانه بعضی از مشکلات ما از داخل کشور است و بعضی‌ها با کم کاری و خیانت، مشکلات کشور را بیشتر می‌کنند از جمله مشکلات مسکن و معیشت است. بعضی‌ها هستند که اعتقاد به انقلاب ندارند و کم کاری می‌کنند که همین افراد مشکلات کشور را زیاد می‌کنند ما باید بدانیم که دشمن از کجا به ما ضربه می‌زند و مشکلاتی را برای ما درست می‌کند که در فهمیدن این توطئه‌ها، نیروی‌های نظامی و انتظامی باید پیشرو باشند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: محرم و صفر در این شرایط، بستری شده است تا ضد اسلام و ضد انقلاب بتوانند بیشتر توطئه و فتنه کنند ما به اعتبار فضای مجازی نباید فضای حقیقی را از دست بدهیم. فضای حقیقی قطعا تاثیر زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن اسلام داشته است و باید با اهمیت بیشتری برای این فضا برنامه ریزی کرد باید نیروهایی حضور داشته باشند که بتوانند اجرا کننده خوب این دستورات بهداشتی و محدودیت‌ها در فضای حقیقی باشند.

وی یادآور شد: خراسان از نظر موقعیت جغرافیایی و سیاسی، بسیار در منطقه حساسی قرار دارد و متاسفانه یک سری از جریان‌های قدرت و ثروت هستند که تلاش دارند فتنه‌های مختلفی را در این استان ایجاد کنند که خدا را شکر به واسطه ی هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این استان، فتنه‌ها و توطئه‌ها راه به جایی نمی‌برند.

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)