کد خبر: ۳۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان از تصویب پیشنهاد شهرداری درخصوص کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به‌منظور کاهش فشار اقتصادی بر شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق کم‌برخوردار

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه به تغیر لوایح عوارضی شهری اشاره کرد وثمره آن را پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل ورقم خوردن پروژه‌های مختلف بزرگ و کوچک در شهر کرمان دانست.
او که معتقد است که در طی این سه سالی که که از فعالیت شورای پنجم می‌گذرد، شهرداری کرمان خوش درخشیده است از از آمادگی شورای اسلامی شهر کرمان برای تصویب هرگونه طرح منطقی و کارشناسی‌شده که ازسوی مشاور اعلام شود و قابلیت اجرا داشته باشد، خبر داد.
سخنگوی شورای شهر نیز در این جلسه از کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق کم برخوردار خبر داد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اقدامات مثبت شهرداری کرمان طی سال‌های اخیر، گفت: در طول سه سالی که از فعالیت شورای پنجم می‌گذرد، شهرداری کرمان خوش درخشیده است.
محمد فرشاد بیست‌ونهم مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور شهردار کرمان برگزار شد، از آمادگی شورای اسلامی شهر کرمان برای تصویب هرگونه طرح منطقی و کارشناسی‌شده که ازسوی مشاور اعلام شود و قابلیت اجرا داشته باشد، خبر داد.
وی همچنین بیان کرد: تا پایان امسال چند پروژه شهری بزرگ و قابل توجه که مورد تأکید شورای اسلامی شهر کرمان است، توسط شهرداری کرمان شروع و اجرا می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به این‌که با تغییر لوایح عوارضی شهرداری، موفق شدیم درآمد‌های شهرداری کرمان را افزایش دهیم، گفت: درنتیجه این افزایش درآمد، شهرداری کرمان توانست علاوه بر پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل، پروژه‌های مختلف بزرگ و کوچک را در شهر کرمان رقم بزند.
فرشاد همچنین در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات و فعالیت‌های متعددی که شهرداری کرمان در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی داشته است، از جایگاه مناسب‌تری نسبت به شهرداری‌های سایر شهر‌ها برخوردار است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به‌موقع رویداد‌ها افزود: وظیفۀ سنگین و حساس خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به ارتباط بیشتر اصحاب رسانه و حساسیت ویژۀ آن‌ها در خصوص اقدامات و رویداد‌های مدیریت شهری بیان کرد: خبرنگاران باید در زمینۀ اطلاع‌رسانی پروژه‌های عمرانی، محاسن و معایب را در کنار هم در نظر بگیرند و برای مردم تبیین و تشریح کنند تا شهروندان با اطلاع از همۀ جوانب، مسایل شهری را رصد کنن و همکاری و همدلی بیشتری با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق کم‌برخوردار
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست، با تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه، افتتاح و بهره‌برداری از پارک خبرنگار همزمان با روز خبرنگار را اقدامی در جهت قدردانی از این قشر پرتلاش و دلسوز دانست.
حسین چناریان افزود: شورای اسلامی شهر کرمان در شرایط ویژۀ کنونی و مشکلات اقتصادی موجود با تدبیر و آرامش، موفق به تصویب به‌موقع بودجه و مصوبات لازم در این دوره شد و درنتیجه توانستیم در شرایط سخت اقتصادی موجود، پروژه‌های عمرانی را پیش ببریم.
وی یادآور شد: این تلاش‌ها موجب شد مجموع ردیف‌های درآمدی بودجه در این دوره از شهرداری و شورای شهر به بیش از پنج برابر نسبت به گذشته برسد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری توانسته‌اند با برنامه‌ریزی و تدبیر لازم و هماهنگی با همۀ دستگاه‌ها، اقدامات خوبی انجام دهند.
چناریان از تصویب پیشنهاد شهرداری درخصوص کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به‌منظور کاهش فشار اقتصادی بر شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی ما وارد شورای شهر شدیم، کارکنان و پیمانکاران طلب زیادی از شهرداری داشتند، که با درایت مجموعۀ شهرداری و شورای شهر به‌رغم شرایط اقتصادی دشواری که امروز در آن به سر می‌بریم، تمام کارکنان و پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری با خیال آسوده کار می‌کنند و تأخیری در پرداخت حقوق آن‌ها وجود ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پربازدید ها

صدور هشدار نارنجی با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از استان کرمان

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان عنوان کرد: بی‌انگیزگی پزشکان متخصص برای حضور در شهرستان‌ها به دلیل کمبود زیرساخت‌های درمانی

کمبود شدید تمامی گروه‌های خونی در بم / درخواست از شهروندان برای اهدای خون

تیراندازی با اسلحه در درگیری خانوادگی در منوجان 4 مصدوم بر جای گذاشت

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان: برداشت گیاهان دارویی ممنوع و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود

بارش‌ها در کشور 16 درصد کاهش داشته است؛ بیشترین افت بارش‌ها در کرمان

افشای جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی کرمان؛ ساچمه‌های جلیقه انفجاری آلوده بودند

نجات یک خانم از دست زورگیر خیابانی چاقو به دست در سیرجان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)