کد خبر: ۳۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر به مظلومیت فرهنگ در جامعه اسلامی امروز ما پرداخته شده و حرف بسیاری از دولتی ها این است که گروه های زیادی پول می گیرند و در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند اما وضعیت فرهنگی کشور خوب نیست و صدای مظلومیت سازمان تبلیغات آنطور که باید بلند نیست.

نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر به مظلومیت فرهنگ در جامعه اسلامی امروز ما پرداخته شده و حرف بسیاری از دولتی ها این است که گروه های زیادی پول می گیرند و در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند اما وضعیت فرهنگی کشور خوب نیست و صدای مظلومیت سازمان تبلیغات آنطور که باید بلند نیست.

 به گزارش ایسنا،حجت الاسلامموسی غضنفرآبادی صبح امروز یکم شهریورماه در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: افراد و گروه هائی به شدت فعالیت های مختلفی دارند و باید برای مقابله با این گروه ها برنامه ریزی شود زیرا گروه های انحرافی متعددی در استان فعالیت می کنند.

وی افزود: کمتر به مظلومیت فرهنگ در جامعه اسلامی امروز ما پرداخته شده و حرف بسیاری از دولتی ها این است که گروه های زیادی پول می گیرند و در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند اما وضعیت فرهنگی کشور خوب نیست و صدای مظلومیت سازمان تبلیغات آنطور که باید بلند نیست.

غضنفرآبادی تصریح کرد: بعضا طلبه هایی مشغول به فعالیت هستند که حقوق آنها ۹۰۰ هزار تومان است و مردم باید بدانند که دست سازمان تبلیغات خالی است و چه اعتباری می گیرد، زیرا انتظارات زیاد است و فکر می کنند تبلیغات نمی خواهد کار انجام بدهد.

نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما دغدغه دین و فرهنگ داریم، گفت: آیندگان کوتاهی ما را نخواهند بخشید.

وی با اشاره به اینکه در مجلس در هر بخشی در حدتوان با سازمان تبلیغات همکاری خواهیم داشت، افزود: ریخت و پاش در سازمان تبلیغات وجود ندارد و باید در همه نهادها چنین باشد اما باید برای انجام کارها اعتبار در دستشان باشد.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه باید اداره کل تبلیغات استان کرمان و سایر استان ها مشکلات را بیان کنند و اینگونه نیست فکر کنیم همه نمایندگان مسائل را می دانند بیان کرد: عدم بیان مشکلات، به مدیریت ها برمی گردد و اعلام می شود خوب کار نکرده اند.

به گزارش ایسنا، "شهباز حسن پور" رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه نمایندگان استان کرمان در مجلس افراد ارزشی و ولائی هستند، گفت: خط قرمز مجمع نمایندگان استان، مقام معظم رهبری است و در استان نیز ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با نماینده ولی فقیه داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه ساختار مجلس شورای اسلامی این است کمک کند و دغدغه اصلی بحث های فرهنگی است، افزود: تاکید مقام معظم رهبری برای اقدامات مجلس بر مسائل اقتصادی و فرهنگی است و فرهنگ مسئله اصلی و اساسی است.

حسن پور با اشاره به اینکه دغدغه ما این است که در برخی بخش ها و روستاهای با جمعیت بالا روحانی مستقر نداریم، تصریح کرد: مردم همواره ثابت کرده اند که جلوتر از همه ما مسئولین هستند اما حضور روحانی نیاز است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)